Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt det problemet med tv2 på Get boksen. Tror nok det er kanalen og ikke boksen. Hadde problemet en hel uke, men kun på opptak fra tv2. Du får tenke etter om du har merket noe når du sitter og ser vanlig tv?Vi har Canal digital vi også. Jeg vet ikke om det er bare en kanal, tar som regel opp program istedenfor å se dem der og da.
Hmmm. Sjekket kanalen før jeg la meg i går, da virket den fin. Men problemet kommer og går så jeg vet ikke om det betyr så mye. Men hele programmet ble ikke tatt opp heller,kutta ut slutten.Jeg har hatt det problemet med tv2 på Get boksen. Tror nok det er kanalen og ikke boksen. Hadde problemet en hel uke, men kun på opptak fra tv2. Du får tenke etter om du har merket noe når du sitter og ser vanlig tv?
Ja vi må gjøre det titt og ofte her og, for plutselig stopper alt opp. Får prøve å se om det funker.Vi skrur alltid av og på boksen for å se om det funker.. Vi har problemer med at lyd og bilde ikke henger sammen til tider og da må vi restarte...
Følg med litt, test det ut ved å ta opp andre programmer på samme kanal som du kan sammenligne med. Siden programmet ble kuttet så kan det jo hende det er boksen sin skyld. Kanskje den må oppdateres eller byttes.Hmmm. Sjekket kanalen før jeg la meg i går, da virket den fin. Men problemet kommer og går så jeg vet ikke om det betyr så mye. Men hele programmet ble ikke tatt opp heller,kutta ut slutten.
Den er eldgammel så det hadde ikke vært noe stort sjokk. Men hadde ikke sett for meg at jeg skulle bruke penger på det etter jul :-/Følg med litt, test det ut ved å ta opp andre programmer på samme kanal som du kan sammenligne med. Siden programmet ble kuttet så kan det jo hende det er boksen sin skyld. Kanskje den må oppdateres eller byttes.
Nei, jeg ser den :/ men hvis Canal Digital er sånn nogenlunde lik Get, så skal de enkelt kunne oppdatere software via tlf / chat, og dersom boksen din er ødelagt så skal du få ny. Det er vel oppdatering av boks (f.eks. Til en bedre en) som skal koste. Nå har jeg null erfaring med Canal Digital, men ring dem og hør dersom problemet vedvarer. Det kan jo hende du er heldig og at det bare var kanalenDen er eldgammel så det hadde ikke vært noe stort sjokk. Men hadde ikke sett for meg at jeg skulle bruke penger på det etter jul :-/