Hair Extentions?

Mailla86

Betatt av forumet
Noen som har erfaring eller peil på hair extentions mens man er gravid?
Da tenker jeg på keratin fester :)

Frisøren skamklipte meg i går :/

Har ikke noe betydning om man er gravid eller ikke m extention! Mn av erfaring så er d ikke no gunstig å ha om man er veldig dårlig å bare ligger hele tiden. Da blir d fort veldig stygt!!!

Jeg har ingen aning, men trist å høre at du hadde en dårlig frisøropplevelse :-( Hva skjedde? Og har du klaga til frisøren? Er det ille så jo frisøren rette det opp igjen gratis mener jeg..

Jeg er i fin form,så ligge gjør jeg langt ifra (hledigvis) :)

Har klipt meg på samme frisørsalong i ca 16 år,men i går var det ei annen som klipte meg (ikke hu jeg pleier å ha).
Hu tok ikke hensyn til hverken meg eller mitt krusete og krøllete hår..
Sa jeg skulle stusse det,max 2 cm og det samme med panneluggen..
Men endte med ta hu tok ca 8 cm på håret og 4 på panneluggen,så det er jo blitt ganske kort (og har krøller i tillegg,så blir kortere - bruker rettetang) og panneluggen er jo bare KJEMPE kort..
Men ikke nok med det,alt er jo skeivt!!!

Er ingenting å få rettet oppi desverre,hvertfall ikke panneluggen :/
Men de som har sett meg er enig at det ser helt for J**e**g ut og må gjøre noe med det og burde klage..
Men plutselig har jeg blitt feig og tør ikke :O ALdri vært sånn før!!
Men griner hver gang jeg ser meg i speilet nå.. SÅ NOE MÅ GJØRES!!!

Sniker litt her jeg.

Jeg er avhengig av extensions. Ikke fordi jeg er misfornøyd med klipp ol, har bare blitt hekta. Brukt det ganske konsekvent siste 5-6 årene. Både gravid og ikke gravid. Ingen problem! :)

Men anbefaler faktisk å kjøpe på nett å montere selv! Evt få en vennine til å hjelpe deg! :) de første tre gangene jeg brukte exstensions betalte jeg mellom 6-8000 hos frisør. Nå kjøper jeg på nett og monterer selv. Du blir fort dreven på det ;)

Bestilte nytt hår (sær ting å si? Hehe) på ebay for en uke siden. Kosta meg 300spenn.

Kvaliteten er ikke alltid like god, men prøv deg frem, og etter hvert finner du en leverandør du er fornøyd med :)

Jeg fikk anbefalt Pilus.no av en vennine som er frisør. Har bestilt der k mange år. Nå er første gangen jeg prøver ebay, kun for å se om jeg kan få det enda billigere ;)

Noen frisører anbefaler det ikke pga hormoner. Kan bli dårligere resultat og Evt feste dårlig.

Hør med frisøra di :)

Jeg er i fin form,så ligge gjør jeg langt ifra (hledigvis) :)

Har klipt meg på samme frisørsalong i ca 16 år,men i går var det ei annen som klipte meg (ikke hu jeg pleier å ha).
Hu tok ikke hensyn til hverken meg eller mitt krusete og krøllete hår..
Sa jeg skulle stusse det,max 2 cm og det samme med panneluggen..
Men endte med ta hu tok ca 8 cm på håret og 4 på panneluggen,så det er jo blitt ganske kort (og har krøller i tillegg,så blir kortere - bruker rettetang) og panneluggen er jo bare KJEMPE kort..
Men ikke nok med det,alt er jo skeivt!!!

Er ingenting å få rettet oppi desverre,hvertfall ikke panneluggen :/
Men de som har sett meg er enig at det ser helt for J**e**g ut og må gjøre noe med det og burde klage..
Men plutselig har jeg blitt feig og tør ikke :O ALdri vært sånn før!!
Men griner hver gang jeg ser meg i speilet nå.. SÅ NOE MÅ GJØRES!!!
Du må klage, ja. For de har levert et "produkt" som ikke står til forventningene. Det er skakt og feilklippet. Det er jo deres profesjon å få kundene fornøyd, og så lenge de har gjort tekniske feil så er det kjempeviktig å klage!! Jeg heier på deg!

Og du trenger ikke komme i stolen til den samme frisøren igjen, om du ikke vil at hun skal prøve å "rette opp". Om du får tilbake hun du har gått til fast de siste årene, og får neste glipp gratis foreksempel, så kan frisørene ordne opp seg i mellom om de har provisjon. Jeg ville hørt med dem. ;) Lykke til!

håper du finner en god løsning med extensions.

Jeg er frisør selv å som sagt lenger oppe ikke no problem. Aldri hatt noen som har klagd på at festene ikke har sittet osv når de har vært gravide. Har selv extention nå! Å de sitter like godt som de har gjort før!

Foresten så ville jeg å ha klaget vis jeg var deg! Jeg syntes det er bedere at kunden sier ifra om det er noe de ikke er fornøyd med så kan jeg få muligheten til å gjøre opp for meg på en måte! Om ikke du vil at de skal klippe d noe mer så ville jeg jatfalt ha sagt at du vil ha neste klipp gratis eller no!

Takk for støtten,jenter :) Dere er gode å.. Selvom det her bare er en "fille" ting ;)

Ja,neste gang jeg er i byen får jeg ta meg en tur innom å klage..
Blir jo rett og slett deppa av det her :P *Høres sikkert rat ut,men hormonene tar overhånd*

Har bestilt fra pilus et par ganger og vært veldig fornøyd :)
Er ei venninne av et par venninner av meg jeg tenkte å spørre,hu er flink og ikke så dyr :)

Hei. Eg er frisør selv, og har extensions. Har ingen erefaringer med at resultatet blir dårligere, er jo fremdeles samme håret. Eg har teip og det holder kjempefint, aldri hatt noen problemer.

jeg bruker ALDRI keratinfester.. Kun micro ringer ! Det er det beste jeg har brukt , og håret mitt ble ikke slitt ! :) Har erfaring av keratin som smelter rett å slett , og ble en stor knute til slutt.

Hei. Eg er frisør selv, og har extensions. Har ingen erefaringer med at resultatet blir dårligere, er jo fremdeles samme håret. Eg har teip og det holder kjempefint, aldri hatt noen problemer.
Har å tape! Veldig fornøyd jeg å! Genialt når det kan brukes om igjen:-) å blir ikke like flokete som enkelt fester blir:-)

Ja det sliter ikkje på håret og sålenge du behandler håret bra så kan det brukes ganske mange ganger. Eg har hatt mitt i over 3 år men nå er det på tide med utskifting:-P

Har å tape! Veldig fornøyd jeg å! Genialt når det kan brukes om igjen:) å blir ikke like flokete som enkelt fester blir:)
Jeg signerer også på dette med teip! Ikke strimler det seg heller! Anbefales på det sterkeste!

Back
Topp