Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må klage, ja. For de har levert et "produkt" som ikke står til forventningene. Det er skakt og feilklippet. Det er jo deres profesjon å få kundene fornøyd, og så lenge de har gjort tekniske feil så er det kjempeviktig å klage!! Jeg heier på deg!Jeg er i fin form,så ligge gjør jeg langt ifra (hledigvis)
Har klipt meg på samme frisørsalong i ca 16 år,men i går var det ei annen som klipte meg (ikke hu jeg pleier å ha).
Hu tok ikke hensyn til hverken meg eller mitt krusete og krøllete hår..
Sa jeg skulle stusse det,max 2 cm og det samme med panneluggen..
Men endte med ta hu tok ca 8 cm på håret og 4 på panneluggen,så det er jo blitt ganske kort (og har krøller i tillegg,så blir kortere - bruker rettetang) og panneluggen er jo bare KJEMPE kort..
Men ikke nok med det,alt er jo skeivt!!!
Er ingenting å få rettet oppi desverre,hvertfall ikke panneluggen :/
Men de som har sett meg er enig at det ser helt for J**e**g ut og må gjøre noe med det og burde klage..
Men plutselig har jeg blitt feig og tør ikke :O ALdri vært sånn før!!
Men griner hver gang jeg ser meg i speilet nå.. SÅ NOE MÅ GJØRES!!!
Har å tape! Veldig fornøyd jeg å! Genialt når det kan brukes om igjenHei. Eg er frisør selv, og har extensions. Har ingen erefaringer med at resultatet blir dårligere, er jo fremdeles samme håret. Eg har teip og det holder kjempefint, aldri hatt noen problemer.
Jeg signerer også på dette med teip! Ikke strimler det seg heller! Anbefales på det sterkeste!Har å tape! Veldig fornøyd jeg å! Genialt når det kan brukes om igjenå blir ikke like flokete som enkelt fester blir
![]()