Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: molo
Dette vet jeg ingenting om..men dytter gjerne..hehe[:)]
ORIGINAL: Dina25
Kan få kjøpt billig clipp hår og dyrt.... kjøpte et billig hår på qxl og det er ikke verdt pengene..... kjøpte hår på pilus,men det koster litt da... kjøpte 100 fester og hadde det i 3 måneder,har fortsatt hret her hjemme og skal sette det i igjen[:)] mistet ikke hår da jeg tok det av heller.... brukte en slags tang og knuste festene... håret er like fint.....
ORIGINAL: iQra82
ORIGINAL: Dina25
Kan få kjøpt billig clipp hår og dyrt.... kjøpte et billig hår på qxl og det er ikke verdt pengene..... kjøpte hår på pilus,men det koster litt da... kjøpte 100 fester og hadde det i 3 måneder,har fortsatt hret her hjemme og skal sette det i igjen[:)] mistet ikke hår da jeg tok det av heller.... brukte en slags tang og knuste festene... håret er like fint.....
Er det det håret du ikke trenger varme til? Satt du det på selv?
ORIGINAL: kakkeline
[:D]
ja det er supert....
jeg kjøpte mitt på bobbys hair på nett, helt lik min farge og det er EKTE[:D][:D]
ORIGINAL: iQra82
ORIGINAL: kakkeline
[:D]
ja det er supert....
jeg kjøpte mitt på bobbys hair på nett, helt lik min farge og det er EKTE[:D][:D]
Syntes den siden var litt vanskelig å finne frem på jeg.. Men så ut som de hadde mye fine farger da[:)]
Hvor mye kom det på sånn ca? Og hvor langt? Kan jo bare stikke innom Oslo en dag event, mye lettere å få riktig farge da[:D]