Hair extensions?

iQra

Gift med forumet
Driver å vurderer det, men har ikke lyst til å sveise på.. Tenkte på weft er det noen som har hatt/har det? Erfaringer??
Lurer også litt på clip on, noen erfaringer der?

[:D]

Dytt [:D]

jeg har clip on og jeg sverger til det[:D]Er absolutt det beste etter min mening.og ingen tror meg når jeg sier at håret mitt er falskt.og det tar meg noen par min og sette det på og ta det av igjen om kvelden[:)]

dette lurer jeg også på! [:D] 
dytt!

okay, kanskje jeg skal prøve det da [:)]
Hvor kjøper dere det? Kan det brukes lenge før det blir slitt? Sitter det godt, jeg mener det faller ikke plutselig av en bit?[:)]

Dytter opp igjen jeg [:D]

Kan få kjøpt billig clipp hår og dyrt.... kjøpte et billig hår på qxl og det er ikke verdt pengene..... kjøpte hår på pilus,men det koster litt da... kjøpte 100 fester og hadde det i 3 måneder,har fortsatt hret her hjemme og skal sette det i igjen[:)] mistet ikke hår da jeg tok det av heller.... brukte en slags tang og knuste festene... håret er like fint.....

ORIGINAL: molo

Dette vet jeg ingenting om..men dytter gjerne..hehe[:)]

Jeg taper det på.. Skader helelr ikke håret.. Og man kan ta det av å sette det på igjen mange ganger..

jeg hadde og lyst til det, men så gjorde venninna mi det først. og la oss si .. 5000 kr seinere så så det ut som hun hadde vevd et garnnøste inn i håret. så J*VLIG ut!!

nå har hun clipons, og det ser en smule bedre ut. det vurdere jeg selv.

Vi får være glade for at det er forskjellige hår rundt omkring,jeg har lært at om det er så billig at det er vaskelig å tru det så er det nok ikke all verden heller...[;)] 

ORIGINAL: Dina25

Kan få kjøpt billig clipp hår og dyrt.... kjøpte et billig hår på qxl og det er ikke verdt pengene..... kjøpte hår på pilus,men det koster litt da... kjøpte 100 fester og hadde det i 3 måneder,har fortsatt hret her hjemme og skal sette det i igjen[:)] mistet ikke hår da jeg tok det av heller.... brukte en slags tang og knuste festene... håret er like fint.....

Er det det håret du ikke trenger varme til? Satt du det på selv?

ORIGINAL: iQra82

ORIGINAL: Dina25

Er det det håret du ikke trenger varme til? Satt du det på selv?

Bare meg som maser litt igjen[8D]

jeg har clip on! funker kjempe bra også ser det veldig fint ut og:) hadde sveisa på extensions før og det likte jeg ikke..var kjempe fint, men gjorde egentlig litt vondt å ha de i synes jeg..masse jobb med de var det og..anbefaler clip on jeg! [:D]

ja det er supert....
jeg kjøpte mitt på bobbys hair på nett, helt lik min farge og det er EKTE[:D][:D]

ORIGINAL: kakkeline

ja det er supert....
jeg kjøpte mitt på bobbys hair på nett, helt lik min farge og det er EKTE[:D][:D]

Syntes den siden var litt vanskelig å finne frem på jeg.. Men så ut som de hadde mye fine farger da[:)]
Hvor mye kom det på sånn ca? Og hvor langt? Kan jo bare stikke innom Oslo en dag event, mye lettere å få riktig farge da[:D]

clip on er mest skånsomt for håret DITT....weft ødelegger d som vokser ut igjen

eg ha hatt d maange ganger:)

ville tatt voks, varer i opp til 6 måner....:)

d e fiint. kan bestille på finn.no

ORIGINAL: iQra82

ORIGINAL: kakkeline

ja det er supert....

Syntes den siden var litt vanskelig å finne frem på jeg.. Men så ut som de hadde mye fine farger da[:)]
Hvor mye kom det på sånn ca? Og hvor langt? Kan jo bare stikke innom Oslo en dag event, mye lettere å få riktig farge da[:D]

jeg betalte 1200 inkl porto tror jeg det var ikke mer, da fikk jeg masse hår MASSE
har enda ikke hatt alt i på engang.

håret er vel 10 cm mer mindre før rompa....

er kjeempe fornøyd ned det.
kjøpte bare mørk brun å den var helt lik min...
tror det var et farge kart der inne

håper du finner ut av det

Ehh en ting til.. Dere som bruker clip on, bruker dere det hver dag?

Tusen takk for alle svar[:D]

Back
Topp