Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tessaloniki
For å si det sånn...jeg tok extensions for 8 år siden, og da betalte jeg 7000 kr. Tok hele håret. Hadde skulderlangt hår fra før av, og jeg endte opp med langt engelaktig hår til rompa. Ble kjempefornøyd, og fikk masse skryt for det[:)]
Klart det er varmt nå om sommeren, men må lide for skjønnheten[:)] Hehe[:D]
ORIGINAL: LiseMaria
Jeg har hatt det to ganger.. og det er absolutt noe jeg IKKE skal gjøre igjen.. ødelegger håret ditt totalt.. og er ikke verdt de pengene du betaler for det i det hele tatt.. Jeg bruker av og til sånn clip-on nå.. og er myyye myyye mer fornøyd med det enn med hair extension hos frisøren.. nei gud.. anbefaler det ikke.. er bare noe herk..
ORIGINAL: babs
ORIGINAL: LiseMaria
Jeg har hatt det to ganger.. og det er absolutt noe jeg IKKE skal gjøre igjen.. ødelegger håret ditt totalt.. og er ikke verdt de pengene du betaler for det i det hele tatt.. Jeg bruker av og til sånn clip-on nå.. og er myyye myyye mer fornøyd med det enn med hair extension hos frisøren.. nei gud.. anbefaler det ikke.. er bare noe herk..
sign [;)] Måtte klippe meg helt kort etterpå jeg..
ORIGINAL: snowball
Jeg også vurderer extensions, men klarer aldri å bestemme meg.
Det er jo så mange ulike meninger og erfaringer, selv blant frisører. Jeg ville klart valgt ekte hår, da jeg tror dette skaper færre problemer?
Jeg har tenkt frem og tilbake i månedsvis fordi jeg alt jeg hører spriker i alle retninger.
Og hvordan er det best å feste det?