Hair Extension

Seadragn

Gift med forumet
er det noen her som har tatt Hair Extension hos frisøren?
Lurer på om jeg skal det, eventuelt hva kostet dette for dere?=)

ORIGINAL: ladylovelylux

oioioi, Nej, jeg har ikke. Men vet at det er GANSKE dyrt! [&:]

Det vet jeg også[:)] 

Jeg har gjort det, men jeg anbefaler det IKKE. For det første så er det VARMT å gå med om sommeren. I tillegg blir håret ditt kjempeslitt etterpå, og du må klippe av like mye som du har spart. Jeg brukte en halv time lengre på badet om morgenen også, fordi det må stelles nøye, ellers ser det ikke bra ut. Ville heller kjøpt sånne clip-on som du kan sette på hvis du vil pynte deg litt ekstra en dag. Veldig lettvindt!

Prisen varierer forresten veldig. Jeg betalte 3500, men det var fordi hun som stod i kassa gjorde en glipp, egentlig koster det mellom 6-10 000.

ORIGINAL: Mamelene

Prisen varierer forresten veldig. Jeg betalte 3500, men det var fordi hun som stod i kassa gjorde en glipp, egentlig koster det mellom 6-10 000.

OI! 3500 er MYE! Men 6-10000 er jo ENORMT!

Jeg har hatt det to ganger.. og det er absolutt noe jeg IKKE skal gjøre igjen.. ødelegger håret ditt totalt.. og er ikke verdt de pengene du betaler for det i det hele tatt.. Jeg bruker av og til sånn clip-on nå.. og er myyye myyye mer fornøyd med det enn med hair extension hos frisøren.. nei gud.. anbefaler det ikke.. er bare noe herk..

Ville også heller ha prøvd sånne clip on, koster laaaangt mindre[:)]

Jeg har hatt det 2 ganger. Kostet ca 4500 inkl klipp og farging. Hadde ingen problem med å ha det. Da hadde jeg ikke gjort det 2 ganger for å si det sånn!:) Måtte ikke klippe noe av håret mitt når jeg tok det ut,og det var heller ikke slitt! hadde det i 6 mnd

Jeg tok det hos frisøren første gangen, og da betalte jeg 4000 [8D]
Jeg skal sette på til søndagen, og da betaler jeg kun 1500 [:D]
Har du først kjøpt ekte hår, så er det ikke mer enn 500 for å ta det på og 500 for å ta det på.
Vil anbefale å flette det inn, det holder seg best [:D]
Jeg setter på jeg og, men kun keratin.
Anbefaler det også, men bare hvis håret er ekte, hvis ikke floker det seg veldig lett, og det blir en pest og plage i sommervarmen vil jeg tro [:D]
Finnes også clips..
På bobbys i Oslo så har de kjempe bra clips..
Enkelt og ta på, og enkelt og ta av [:D]

Håper du finner ut av det [:D]

For å si det sånn...jeg tok extensions for 8 år siden, og da betalte jeg 7000 kr. Tok hele håret. Hadde skulderlangt hår fra før av, og jeg endte opp med langt engelaktig hår til rompa. Ble kjempefornøyd, og fikk masse skryt for det[:)]
Klart det er varmt nå om sommeren, men må lide for skjønnheten[:)] Hehe[:D]

ORIGINAL: Tessaloniki

For å si det sånn...jeg tok extensions for 8 år siden, og da betalte jeg 7000 kr. Tok hele håret. Hadde skulderlangt hår fra før av, og jeg endte opp med langt engelaktig hår til rompa. Ble kjempefornøyd, og fikk masse skryt for det[:)]
Klart det er varmt nå om sommeren, men må lide for skjønnheten[:)] Hehe[:D]

Kunne ikke sagt meg mer enig [:D][:D] Derfor jeg setter på til søndagen.. Blir hot, da.. Men det blir så fiiint [:D]

ORIGINAL: LiseMaria

Jeg har hatt det to ganger.. og det er absolutt noe jeg IKKE skal gjøre igjen.. ødelegger håret ditt totalt.. og er ikke verdt de pengene du betaler for det i det hele tatt.. Jeg bruker av og til sånn clip-on nå.. og er myyye myyye mer fornøyd med det enn med hair extension hos frisøren.. nei gud.. anbefaler det ikke.. er bare noe herk..

sign [;)] Måtte klippe meg helt kort etterpå jeg..

Jeg MÅTTE ikke klippe det kortere etterpå, men jeg gjorde det av egen fri vilje fordi jeg var drit lei langt hår når jeg var ferdig[:)] Men klipte ikke kortere enn til skuldrene da. Kommer sikkert litt ann på hvor lenge man hadde extension i, og hvor flink man er til å stelle/kure og gre det osv.

ORIGINAL: babs

ORIGINAL: LiseMaria

sign [;)] Måtte klippe meg helt kort etterpå jeg..

Og hvordan type fester hadde dere i håret?!

Har ei venninne som tok hair Extensions, med avtagbart hår, farging +klipp og det kom på rundt 3000 kr Så hvis du bare tar hairextensions som sitter fast tror jeg det blir rundt 3000 og oppover en plass...[:)]

Jeg også vurderer extensions, men klarer aldri å bestemme meg.
Det er jo så mange ulike meninger og erfaringer, selv blant frisører. Jeg ville klart valgt ekte hår, da jeg tror dette skaper færre problemer?

Jeg har tenkt frem og tilbake i månedsvis fordi jeg alt jeg hører spriker i alle retninger.

Og hvordan er det best å feste det?

ORIGINAL: snowball

Jeg også vurderer extensions, men klarer aldri å bestemme meg.
Det er jo så mange ulike meninger og erfaringer, selv blant frisører. Jeg ville klart valgt ekte hår, da jeg tror dette skaper færre problemer?

Jeg har tenkt frem og tilbake i månedsvis fordi jeg alt jeg hører spriker i alle retninger.

Og hvordan er det best å feste det?

Jeg har prøvd teip, kjempe fornøyd.
Jeg har prøvd keratin, også kjempe fornøyd.
Men det jeg syns er aller best er å flette det, for da slipper du å bekymre deg for balsam i hårfestene og slikt, det må du være meget obs på med både teip og keratin!

Bare huske på å sove med flette om nattaen, og behandle håret pent, så er det absolutt ikke noe problem, men du har rett når du sier ekte hår er best.. Uten tvil [:D]

Mitt råd:

Enten clips med ekte hår, eller flette håret [:D]

Jeg har hatt det lenge. Ikke noe problem. Fikk vel halv pris fordi det var ei venninne... andre betaler vel 4-4500,-

Men viktig å få ordentlige folk til å fjerne.. Verken knekke eller gre ut festene... de skal smeltes med et spesialjern. Mitt hår ble ødelagt fordi helt idiotiske folk påsto at de klarte å fjerne [:@].
Kan henvise deg til en FLINK en i Oslo om du er interessert. Jeg hadde om sommeren og syns det var helt topp. Aldri hatt så fint hår som det året jeg hadde extentions. Jeg hadde double-hair som gir mindre slitasje på håret + endel enkle i tillegg da. Doublehåret har jeg liggende fortsatt og kan sette på igjen en gang jeg får lyst.

Back
Topp