Hahahahha LER av me selv..

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Sitter på do og tar en rask titt på dopapiret , hyler og freaker totalt ut... er vandt me å være glattbarbert, så trodde det var et barnehode som stakk ut når jeg så skogen nedentil. Hahahah.. andre enn meg som ikke er heeeelt med for tiden?

Haha! Oh the bushes! :D

Hadde jo GU på mandag som ikkje var planlagt, tenkte i bilen at alt såg nokolunde greit ut down there.

Seinere den kveld i dusjen, kikket litt og såg at eg hadde liksom glemt halvparten sist... fint.

Hadde jo GU på mandag som ikkje var planlagt, tenkte i bilen at alt såg nokolunde greit ut down there.

Seinere den kveld i dusjen, kikket litt og såg at eg hadde liksom glemt halvparten sist... fint.
Hahahhaha love it!!! ❤ jeg dro på svømmehallen med kun ene øeggen barbert :p

Med hva? Vokset dunet over leppen en gang, rev jo av me all hud og måtte gå rundt med sårbart i mange uker ^^
Jeg går til salong å vokser. Er helt fantastisk å slippe å tenke så ofte på det.. :D Og hårene som kommer ut er myke. Slipper det å stikke når det starter å vokse ut :p

Jeg går til salong å vokser. Er helt fantastisk å slippe å tenke så ofte på det.. :D Og hårene som kommer ut er myke. Slipper det å stikke når det starter å vokse ut :p
Ah. Får kanskje gjør det samme. Må først tørre det :p

Ah. Får kanskje gjør det samme. Må først tørre det :p
Gi beskjed til evt hudpleier hva som skjedde med deg sist gang du vokset. Kan hende du ikke tåler voksen, da vil de prøve på et lite område først, eller så har du bare vært veldig uheldig! Det skjer nemlig veldig sjeldent:)

Gi beskjed til evt hudpleier hva som skjedde med deg sist gang du vokset. Kan hende du ikke tåler voksen, da vil de prøve på et lite område først, eller så har du bare vært veldig uheldig! Det skjer nemlig veldig sjeldent:)
Var i fjeset og privat. Antar proffe ikke bruker veet (eller hva det heter) hehehe. Helst ikke lyst på flådd mus :p

Back
Topp