Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahhaha love it!!! ❤ jeg dro på svømmehallen med kun ene øeggen barbertHadde jo GU på mandag som ikkje var planlagt, tenkte i bilen at alt såg nokolunde greit ut down there.
Seinere den kveld i dusjen, kikket litt og såg at eg hadde liksom glemt halvparten sist... fint.
Med hva? Vokset dunet over leppen en gang, rev jo av me all hud og måtte gå rundt med sårbart i mange uker ^^Jeg vokser meg, så har heldigvis ikke dette problemet![]()
Jeg går til salong å vokser. Er helt fantastisk å slippe å tenke så ofte på det..Med hva? Vokset dunet over leppen en gang, rev jo av me all hud og måtte gå rundt med sårbart i mange uker ^^
Ah. Får kanskje gjør det samme. Må først tørre detJeg går til salong å vokser. Er helt fantastisk å slippe å tenke så ofte på det..Og hårene som kommer ut er myke. Slipper det å stikke når det starter å vokse ut
![]()
Gi beskjed til evt hudpleier hva som skjedde med deg sist gang du vokset. Kan hende du ikke tåler voksen, da vil de prøve på et lite område først, eller så har du bare vært veldig uheldig! Det skjer nemlig veldig sjeldentAh. Får kanskje gjør det samme. Må først tørre det![]()
Var i fjeset og privat. Antar proffe ikke bruker veet (eller hva det heter) hehehe. Helst ikke lyst på flådd musGi beskjed til evt hudpleier hva som skjedde med deg sist gang du vokset. Kan hende du ikke tåler voksen, da vil de prøve på et lite område først, eller så har du bare vært veldig uheldig! Det skjer nemlig veldig sjeldent![]()
Det gjør de absolutt ikke! Å nei, det har man ikke lyst på, haha, auuuu!Var i fjeset og privat. Antar proffe ikke bruker veet (eller hva det heter) hehehe. Helst ikke lyst på flådd mus![]()
Anbefales på det sterkesteAh. Får kanskje gjør det samme. Må først tørre det![]()