HAHAHAHAHAHA

VilSåGjerne

Forumet er livet
tror vi dør på oss av latter[:D]

vi har leid oss en loft leilighet i kr.sand, under oss bor noen fra kine eller noe sånt, og de har karaoke maskin[:D]

og de synger, synger så jævlig hahahahahaha på engelsk og deres eget språk. e så mye latter når de holder på

for en musikk[:D]

vi skulle prøve å oversette i går[:D] hørtes ut som at de sang om boil in bag hahahahahahahahaha[:D]

Så koslige naboer dere har da, he he......så da kan du vel lære oss litt kinesisk i Oslo da når vi treffes vi fra dette forumet, de av oss som har meldt seg på iallefall.

Skal bli artig å få deg til romkamerat, men jeg tror vi tar det på norsk[8D]

ORIGINAL: twinanne

Så koslige naboer dere har da, he he......så da kan du vel lære oss litt kinesisk i Oslo da når vi treffes vi fra dette forumet, de av oss som har meldt seg på iallefall.

hadde eg kunnet drukket flasken med bacardien min så skulle du ha fått på kinesisk hahahahah[:D][:D][:D][:D]

men når eg treffer nye folk e eg en liten smule sjenert hihi[:D]

gleder meg masse til turen[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: twinanne

hadde eg kunnet drukket flasken med bacardien min så skulle du ha fått på kinesisk hahahahah[:D][:D][:D][:D]

men når eg treffer nye folk e eg en liten smule sjenert hihi[:D]

gleder meg masse til turen[:D]

Hm...dette kan bli komisk, kanskje vi sitter på vær vår kant og titter på hverandre[;)]
Men det går nok greit, bare vi kommer igang, he he....men regner med at det går greit jeg, er nok ikke den helt store skravlekoppen selv, så noe sosialt geni er jeg nok ikke, liker best små forsamlinger.

Back
Topp