x1xTwGirly88
Gift med forumet
må bare le litt eg!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *~Tammis~*
Takk for opplysningen. Vi ler av deg vi å
ORIGINAL: Minimeg
ORIGINAL: Mesaana
ja, det er nok flere som gjør det du![:D]
ORIGINAL: twgirly88
[8|]
Synes det har gått litt stokk over stein her i kveld jeg. Og dette bildet du la ut var ikke spes pent gjort.
Men for all del; man lar seg lett rive med, og jeg synes at du er en trivelig jente, men det ble bare så dumt.
ORIGINAL: Thothamon
ORIGINAL: twgirly88
[8|]
Synes det har gått litt stokk over stein her i kveld jeg. Og dette bildet du la ut var ikke spes pent gjort.
Men for all del; man lar seg lett rive med, og jeg synes at du er en trivelig jente, men det ble bare så dumt.
hvilke bilde?
den av en gris?[8|]
det var jo ikke en gris, det var meg sa hun [;)]
ORIGINAL: LaOna
den av en gris?[8|]
hehehehhe[:D]
Jeg bare må; var det ikke du som sa at man skulle slutte å krangle, så man fikk en fin lødagskveld?
den av en gris?[8|]
Jeg bare må; var det ikke du som sa at man skulle slutte å krangle, så man fikk en fin lødagskveld?
ja det var noe slikt jeg skrev jo[:)]
oki[8|]
ORIGINAL: *mie83*
ORIGINAL: Krista
Hei folkens! Tror jeg var skylig av å legge ut et bilde av ei rammeskeiv hund! Den var ikke ment til noen vis det er det dere mener. (den ligna litt på ei gris i hvertfall) Men vis den var look a like til noen så er det MEG! Jeg har første rett på det bildet! Så nå er det ute av verden. Er vi venner nå?
Nei det var ikke bildet ditt jeg mente.[:)] Det ble lagt ut et bilde til, tidligere i tråden.
hun redigerte vel innlegget, så den stygge hunden dukket egentlig opp før grisen.. først stod det bare om en gris...[:)]
ORIGINAL: Krista
Hei folkens! Tror jeg var skylig av å legge ut et bilde av ei rammeskeiv hund! Den var ikke ment til noen vis det er det dere mener. (den ligna litt på ei gris i hvertfall) Men vis den var look a like til noen så er det MEG! Jeg har første rett på det bildet! Så nå er det ute av verden. Er vi venner nå?
den av en gris?[8|]
ja det var noe slikt jeg skrev jo[:)]
oki[8|]
Og hva med det?
Synes at det er litt merkelig at du flagger om fred og fordragelighet, når du ikke er mer påpasselig med hva du sier senere.