Rosa08_Blå10
Elsker forumet
http://www.youtube.com/watch?v=SLS3YwqbUMA&feature=related
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: strøkenfrøken
store pupper kan da være fint det.. men alt med måte, og man kan kanskje pakke litt på de. jeg skulle gjerne hatt så fine pupper selv jeg da [:D]
ORIGINAL: [Frk.K]
store pupper kan da være fint det.. men alt med måte, og man kan kanskje pakke litt på de. jeg skulle gjerne hatt så fine pupper selv jeg da [:D]
Jaja,for all del...
Bruker str D selv,men alt handler om måten man framstiller seg selv på..hehe[8D]
Og det der var IKKE mye pent..
Jaja,for all del...
Bruker str D selv,men alt handler om måten man framstiller seg selv på..hehe[8D]
jeg har str E etter snuppa kom [X(]
skulle gjerne hatt slike stramme fine pupper framfor mine giganter som ikke ser ut ja! haha
men jeg hadde nok hatt en t-skjorte over dem uansett om de så bra ut eller ei [:D]
Jaja,for all del...
jeg har str E etter snuppa kom [X(]
skulle gjerne hatt slike stramme fine pupper framfor mine giganter som ikke ser ut ja! haha
men jeg hadde nok hatt en t-skjorte over dem uansett om de så bra ut eller ei [:D]
Hehe ja ikke sant,har sikkert noe med hva en har selv..
Jeg skulle ønske jeg hadde mindre,mens de som har små skulle ønske de hadde større...
Og mye vil ha mer ,er det ikke det det heter..?
Haha..[:)]
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
ORIGINAL: KineOgMalene
ORIGINAL: [Frk.K]skjønner ikkje hvorfor noen gjør sånt med vilje...[8|]
Å herregud for noen pupper..så store er IKKE pent...
Berre for diskusjonens skyld.. Kossen kan dåke garantera at da e operert? Ser ikkje møkje opererte ut spør dåke meg. Da såg di ALT for naturlige ut te. Sjøl om di e svære..
Berre for diskusjonens skyld.. Kossen kan dåke garantera at da e operert? Ser ikkje møkje opererte ut spør dåke meg. Da såg di ALT for naturlige ut te. Sjøl om di e svære..
ORIGINAL: Marinah
hun sier det selv i en annen videoblogg.. at folk spør mye om puppene hennes og de er silikon.. at legen lo når hu ville ha så store og at han sa det ikke kom til å bli bra.. og enig er jeg. hehe
Okej. Eg hørte feil, for eg syns hu sa nei te puppeoperasjon..[:)]
Men i såfall så e da jo heilt absurd..[8|]
ORIGINAL: talata
Jiiiiiiiiisessssss [:-]