hahahaha...er det mulig....

x1xHårballen`s mamma

Glad i forumet
har jo gått veldi rundt i det siste og tenkt og tenkt på jobb og utdannelse...vil jo så utrolig gjerne få ferdi utdannelse og gjøre noe med livet mitt...har jo en jobb jeg trives i og jeg vet jeg passer til den...men det er ikke karriere matriale jeg vil ha resten a livet mitt!! jeg har lyst å ha en jobb som gir meg noe, og som jeg kan gi mitt alt på...og en jeg vet jeg passer til!!!

og utrolig nok fant jeg helt plutselig ut a det...og det var overhode ikke det jeg trodde jeg ville ha!!! men plutselig nå var det som et lys som bare gikk opp for meg, og sitter bare og ler av meg selv i ettertid og tenker, hvorfor har du ikke tenkt dette før???????????

men jeg sier ikke til dere enda hva det er.....hehehe!!! dere kan jo gjette da!!! har alt søkt der som ferie vikar, men det var før det gikk opp for meg at det er der jeg vil bli!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

men uansett jeg måtte bare få det ut...jeg føler som mange kg er lette fra skuldrene mine...jeg vet hva jeg endelig vil bli....og jeg har forhåpentlig ikke laaang vei igjen!!!! er så glad!!!!!!!!!!!

Jeg stinker på å gjette, så overlater den biten til andre [8D] Men gratulerer deg mer enn gjerne!!! [:D][:D] Det er så herlig når man finner ut av ting! [:)]

Gratulerer så mye med å ha funnet det ut da!!!![:D]
Og ønsk meg lykke til som sliter med det samme.......[X(]

ORIGINAL: soffy81

Gratulerer så mye med å ha funnet det ut da!!!![:D]
Og ønsk meg lykke til som sliter med det samme.......[X(]
vet u hva...plutseli finner nok du å ut a det;) men vare det å finne ut a hva man vil gjøre er ofte enkelt i forhold til å få realisert det da!! Du må au bare gå inn i deg selv å finne ut åssen person man er, hva man trives med, å hva man kan se for seg å trives med i år framover;)
Tingen min er at det er så enormt mye jeg gjerne vil gjøre å mye jeg ser for meg å trives med;)

Er for trøtt i haue til å tenke, så dropper det akkurat nå, hehe!!

Men er enig med deg at jobben din er ikke noe man blir gammel i altså.. Ikke noe langsiktig karriere der.. S

Så gratulerer for at du har funnet ut hva du vil drive med!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trone

Men er enig med deg at jobben din er ikke noe man blir gammel i altså.. Ikke noe langsiktig karriere der.. S

Så gratulerer for at du har funnet ut hva du vil drive med!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]
hehehe...er en jobb hvor jeg skal være til hjelp for noe du har reddsel for[;)] bare håper jeg passer til det[;)] vis du skjønte den så ikke skrik høyt[8|]

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

hehehe...er en jobb hvor jeg skal være til hjelp for noe du har reddsel for[;)] bare håper jeg passer til det[;)] vis du skjønte den så ikke skrik høyt[8|]

EJ VEIT EJ VEIT EJ VEEEEEEEEEEEEEEEEEIT [:D][:D][:D][:D]
og om det stemme så he ej hatt lyst til det samme, men trur det yrke e for tøft for mej..men for et herlig yrke

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

EJ VEIT EJ VEIT EJ VEEEEEEEEEEEEEEEEEIT [:D][:D][:D][:D]
og om det stemme så he ej hatt lyst til det samme, men trur det yrke e for tøft for mej..men for et herlig yrke
ja det er et meget tøft yrke men ja au et herlig yrke!!! det er et yrke som trenger rolige og tålmodige personer, så mener jeg kan passe der!! har en som har gitt meg meget godt inspirasjon for og ønske dette, og nå ser jeg ikke noe annet jeg ønsker mere...enn evt ambulanse da[;)][:D]

så deilig å finne ut av det, holder på med det samme selv, så får bare håper jeg også får dette lyset, hehe[:D]

jeg vil tippe enten jordmor eller barnepleier.....

Back
Topp