Hahahah!! Pussyboy!!!

Hahaha. Nå lo jeg veldig godt her! Herreguuud :D

Dramadama skrev:
Hahaha. Nå lo jeg veldig godt her! Herreguuud :D

PUsSAAY!

You're a freakin weeirdo, and YOU'RE gay!!

Seriøst... jeg dævver litt her :P
Må vise det til mannen etterpå, han kommer til å le seg ihjel :D

hahahahahah.... pingle :P

HAHA!! 

han var en skikkelig tøffing! *leeeeeeeer*

HAHAHA!!

SÅ vondt er det jo virkelig ikke!?!

Den ble sikkert veldig fin da... Jevn og sånn liksom

stakkars gutt :P Må si jeg er imponert over tatoveringskaren jeg altså. Han må jo ha ganske greit med tålmodighet :)

Haha, det må jo være noe galt med han!!!

Hahaha!
Stakkar :) Hva trodde han da? At ekte tatoveringer var slik som de i donald-bladet man bare stryker på med vann?

Det der erjo bare kødd...ingen som er sånn,og garantert ingen tatovører som hadde fullført på en sånn pasient..
Dere tror vel ikke på detta..?

wow for en  MANN!! 

Gollemor skrev:
Hahaha!
Stakkar :) Hva trodde han da? At ekte tatoveringer var slik som de i donald-bladet man bare stryker på med vann?

Frk.VilliTrusa skrev:
Det der erjo bare kødd...ingen som er sånn,og garantert ingen tatovører som hadde fullført på en sånn pasient..

Tenkte det samme, det gjør jo faktisk ikke vondt, og har hadde aldri i verden fullført den tatoeringen om han skrek og søyt så ille....

Frk.VilliTrusa skrev:

Tenkte det samme, det gjør jo faktisk ikke vondt, og har hadde aldri i verden fullført den tatoeringen om han skrek og søyt så ille....

Enten det eller så er det noe galt med han karen, og tatovøren fullfører og er snill av den grunn, men tviiiiiiler...

Frk.VilliTrusa skrev:

Samme tenkte jeg...

Kan hende tatovøren syns det var riktig så festlig. Han får jo betalt uansett.

Rart pysa klarte å gjennomføre såpass mye av tatoveringen. Sikkert overfølsom etterhvert..

Men han virker unormalt forstyrret over dette. Var liksom ikke bare smerten, men han påsto jo også at tatovøren var skitten og rar.
Pussig gutt.. som sikkert er temmelig flau i etterkant

Dette er mobbing.
Er det greit å mobbe gutten fordi han reagerer sterkt på situasjonen?
Jeg så en videoblogg hvor ei jente sa at det er galt å mobbe, bortsett ifra en som hadde talefeil og ei som ikke sminket seg. For da var hun ikke pen nok.
Dette er nøyaktig like ille.
Enten gutten fikk panikk eller det er en annen grunn til reaksjonen hans, så er det slemt å mobbe ham.
Og siden menn alltid skal være så tøffe. Klarer dere damer alltid å være søte og yndige, vakre og blide? For hvis menn skal leve opp til stereotypene får vi damer også gjøre det!
Jeg er skuffet over dere som velger å le av ham.

Back
Topp