Hahahah! (face)

Bruker298kfa

Elsker forumet
Synes den nye greia er litt morsom, for SÅÅÅ mange kommenterer under og sier at de må kose seg og blablabla.
"Jøss, det var da lenge" osv...

Den med jeg skal bo i Frankrike i 20 mnder osv...

Ja selve greia er jo egentlig litt teit, men det er litt morsomt å se reaksjonene

Ser mange av vennene mine også har det, men skjønner ikke bæret av hva det skal bety! Update please?!

Jeg synes sånne statuser er helt borti natta teite. Hvordan i all verden skal det at jeg poster navnet på en by eller et land i Europa sammen med bursdagsdatoen min gi økt bevissthet omkring brystkreft? Hva er sammenhengen, liksom? Og "hysj, hysj, ikke si noe til mannfolka" Nehei? Fordi? Da funker det ikke, eller?  Og jeg innser at alle dere som har denne statusen nå syns JEG er megateit, men jeg klarer bare ikke se hva som er greia...

Papillon skrev:
Jeg synes sånne statuser er helt borti natta teite. Hvordan i all verden skal det at jeg poster navnet på en by eller et land i Europa sammen med bursdagsdatoen min gi økt bevissthet omkring brystkreft? Hva er sammenhengen, liksom? Og "hysj, hysj, ikke si noe til mannfolka" Nehei? Fordi? Da funker det ikke, eller?  Og jeg innser at alle dere som har denne statusen nå syns JEG er megateit, men jeg klarer bare ikke se hva som er greia...

Nei ikke si noe til mannfolka altså...
Øh... var ikke poenget å øke bevisstheten?

Back
Topp