HAHAHA!!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
FATTERN ER HOMO!!! Jeg døøør!! Ler så tårene triller!!

Åh.. Sorry! På Gullfisken! Samme reklamen som "doffen har dævva", men denne endte med at fattern er homo! Helt fantastisk bra.. [:D][:D] Med alle di teite forklaringer om "det andre laget" osv..

ORIGINAL: lindaen

Åh.. Sorry! På Gullfisken! Samme reklamen som "doffen har dævva", men denne endte med at fattern er homo! Helt fantastisk bra.. [:D][:D] Med alle di teite forklaringer om "det andre laget" osv..

Du altså.. [8D]

Ups [&:]

Bra at han ikke fant det ut før nå da. Ellers hadde det sett spøke ut for en liten Linda [:D][:D][:D]

[&:] lure jente....

ORIGINAL: silke

Ups [&:]

Bra at han ikke fant det ut før nå da. Ellers hadde det sett spøke ut for en liten Linda [:D][:D][:D]

Hehehe.. Sorry at jeg ikke utdypa meg godt nok.. Tviler på at min pappa er homo da, har aldri møtt han og jeg har minst 5 søsken som jeg vet om..

Jeg innbilte meg av en eller annen grunn at alle så på gullfisken jeg da.. Jeg tror liksom at dere sitter her sammen med meg jeg[8D]

Da fortsetter jeg med:

Ups[&:] Det var da voldsomt...... Så han har produsert en heil liten armè han da?[;)]

ORIGINAL: silke

Da fortsetter jeg med:

Ups[&:] Det var da voldsomt...... Så han har produsert en heil liten armè han da?[;)]

Jada, skikkelig oter han.. Lover gull og grønne skoger og stikker rett før fødselen..

Hmmmf. noen fortalt han at han burde sette knute på [:D]
For det var ikke fint.....

Åh.. Sorry! På Gullfisken! Samme reklamen som "doffen har dævva", men denne endte med at fattern er homo! Helt fantastisk bra.. Med alle di teite forklaringer om "det andre laget" osv..

Bra sagt!! ler så jeg griner...hahaha[:D]

[:D]Jeg så gullfisk sammen med deg Lindaen. Det er den beste jeg har sett!!!!![:D]
Trodde sønnen min skulle dø av latter[:D][:D]

Back
Topp