Hahaha...

lexiz

<3 Love my Life <3
PÅ bloggen fremstår det som om at alt e fryd å gammen  .... men nu ser det utsom dæm ikke bor i lag mere....  er bare å slarver litt om  blogg  http://villapaprika.no/blogg/   ;

Hva er det å le av?

Har forøvrig aldri hørt om denne dama eller bloggen heller så jeg bryr meg ikke så særlig i grunn.

En ting er å slarve, men er det noe å le av andres sorg?????

Ler du av at forholdet er over? At hun kanskje ikke har det så bra?
Fyy :(

hvem er det?

regner med du har et personlig hatforhold til denne dama?
er jo ikke noe å le av dette akkurat. det er jo trist med en familie som splittes.

Det er alltid, alltid vondt når kjærligheten tar slutt. For en eller annen er det en tragedie. Skjønner ikke hva det er å le av..

MuffinsMix skrev:
hva er det som er så gøy med det?

bare spekulasjoner å si at det ser ut som om de ikke bor sammen vel? Nødvendig? nei...

syns det er utrolig feigt av deg og le av noe slikt!! det er barn inni bildet der også! 

hadde du syns det var kjekt viss noen hadde gjort lignende mot deg kanskje?

emoticon

jeg syns bloggen hennes er gøy å lese, viss du ikke liker hun så får du heller holde deg unna bloggen hennes da!

Var hun med på unge mødre?

Anyway, det var da noe å le av det også..

hva er egentlig morsomt med det?? At hun ikke går ut offentlig med et (muligens) brudd før de selv vet helt hvor de står?
Nei dette syns jeg ar trist faktisk. Jeg beundrer virkelig den dama, og hun gjorde en bra figur på unge mødre. Og lykkelig så de ut. Håper de klarer komme seg gjennom hva det enn er de sliter med.
Hvertfall ikke noe jeg setter meg ned å ler av.. fysj..

Huff, dette er jo trist! Absolutt ikke noe å le av!

Back
Topp