Hahaha

Hegepia83

Elsker forumet
Ikke greit å være så dårlig mor som meg??[8D]

Men snakk om en lang tråd på Generelt da.
Skjønte på forhånd att dette ble det faan av, men litt morro å da...
Ungene kjenner meg.. Og jeg kjenner dem, og vet hvor grensene går. Er verken slem eller ekkel med barna.Men mange forskjellige meninger om denn tråden da...
Jaja, nei nei, jojo [:D] [:D]

Jeg har en ting å si til de fleste der inne...

Og det er at de kanskje burde bruke tiden sin sammen med barna sine, istedet for å sitte på babyverden hele dagen og dømme folk..

ORIGINAL: **vimsa**

ORIGINAL: Pappa til Andrea

Og det er at de kanskje burde bruke tiden sin sammen med barna sine, istedet for å sitte på babyverden hele dagen og dømme folk..

Så enig, så enig!!!
Leste litt av den tråden, orka ikke hele[8D] hehe...
Ting tar jo helt av[:-]

ORIGINAL: Pappa til Andrea

Ha ha dette var dagens! Så mange sider for noe sånn noe, er det mulig...

Hadde gjort det samme som deg jeg, men jeg er vel like dårlig mor som deg jeg da [8D]

Jeg har ikke orka å lese hele tråden, hehe.

Kunne fiiiiint ha funnet på noe sånn jeg også altså. Er vel ei fæl mor jeg også.

jeg leste ikke hele tråden men må si jeg flirte godt når jeg leste det du hadde gjort :D

jævla bra,er noe jeg fint kunne ha gjort selv:)

er nok like dårlig mor jeg også no da :P

Faan drit å dra hele tråden slettet pga jeg driver med persjonsanngrep.. WTF
JEG føler heller det er hun som kommer med det. Men det er det...
Driter i hele greia. Folk får mene hva de vil[;)] Blir bare grinette for tråden min ble sperret[:D]

ORIGINAL: Hegepia83

Faan drit å dra hele tråden slettet pga jeg driver med persjonsanngrep.. WTF
JEG føler heller det er hun som kommer med det. Men det er det...
Driter i hele greia. Folk får mene hva de vil[;)] Blir bare grinette for tråden min ble sperret[:D]

What???[8|] Hvem kom du med personangrep mot??? Labambie??

Jepp[:D]
Ubetenktsommt av meg å nevne navn kansje, men følte liksom akkurat hun måtte gjennta å gjennta sin missnøye att jeg ble litt provosert til slutt. Seff dumt av meg,men gjort er gjort...
Morro å se hvor mange som virkelig orker å bruke energi på å si så inntens akkurat hva de mener. Kansje dumt av meg å forsvare meg å,men man kommer jo liksom i en kampklar forsvarsporsisjon ved så mange useriøse tilbakemeldinger å da. Liker liker ikke. Ikke begynn å dra allt annet dritt inn å liksom... Jajaja...
Men ferdig med det nå...
Jeg står for det jeg har gjort. Synes mamma proppel skrev det så bra jeg[:D] Kan si situasjonen var akkurat slik. Det var bare morro[8D] Vi ler jo alle av det enda her hjemme[8D]

Fikk ikke med meg slutten, måtte gå til det virkelige livet et øyeblikk.. [8D]

men ja, folk leser ofte det de vil og henger seg veldig opp i sin egen tolkning.

Har til gode å lese i en diskusjon på generell: ja, kanskje du har rett i det... Men hoi så god underholdning det er til tider! [:D][:D][:D]

Ja, ikke sant. Kan være virkelig underholdende[:D]

Ser ikke persjonangrepet mitt jeg. Men ser vell bare det jeg vil se jeg å da[:D][8D]

Personangrep? Hahaha, hørtes akkurat ut som generell! [:D] Pleier å holde meg laaaangt unna generell jeg, er jeg innom så svarer jeg kun på tråder om feks "hva heter barna dine?" og sånne enkle ting, hehe.

Var mange sterke meninger der inn, og ærlig talt barnemishandling, blir helt matt jeg. Er det mulig?!?!?

Fikk ikke med meg slutten jeg da, men skjønner godt at du svarte hegepia [:)]

Hva handlet det om??? Har ikke fått med meg noe jeg...

Jeg dauer!!! [:D][:D][:D] Er dette barnemishandling så bør jeg jammen melde meg til barnevernet så fort som mulig [8D]

Hadde lett kunne gjort det samme!
Og som dere andre, er helt forbløffet over hva man bruker tiden på inne på bv!! [8|] Men gjør det underholdene da!!![;)]

Back
Topp