hahaha

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
merka at d e kun e som e et nattdyr her.. litt flaut at heile 1 side e nesten full i kommentara fra me :P hehee. fornuftie dokke :D

steike så seint du er våken da... er du ikke trøtt? Jeg stuper i seng senest 22.30, og er like trøtt når jeg står opp igjen...hmmhmm

ORIGINAL: werana

steike så seint du er våken da... er du ikke trøtt? Jeg stuper i seng senest 22.30, og er like trøtt når jeg står opp igjen...hmmhmm

sign[:)]

Klarte og holde meg oppe til halv to den ene natta her, men det holdt drøyt, men er egentlig skikkelig natteravn så om noen uker når jeg tasser inn i 2 tri så får du forhåpentligvis selskap på natta [;)][:D][:D][:D]

hehe, om jeg orker å være våken senere enn 21.30 sitter jeg sjelden på dataen. Da sitter jeg i sofaen å venter på å skaffe nok mot til å gå å dusje og legge meg...

hehehe. vært våken til 3-6 vær natt no :P å står opp halv ti eller 2 tima før e skal på jobb :P trøtt heile dagen. så kommer klokka til 10-11 på kvelden.. å da blir e plutsli ganske våken :P

ORIGINAL: _Dollface_

Klarte og holde meg oppe til halv to den ene natta her, men det holdt drøyt, men er egentlig skikkelig natteravn så om noen uker når jeg tasser inn i 2 tri så får du forhåpentligvis selskap på natta [;)][:D][:D][:D]

hehe,. ja d hadde vært kjekt. litt flaut å dekke heile side en :P å kjedli å oppdatere sida 1000 ganga uten at d e nokke som skjer her inne :P

Hehe, jeg kommer desverre ikke til å kunne holde deg med selskap før i oktober, da sover jeg sikkert ikke mye uansett.
For nå må jeg jo uansett opp tidlig med vesla, så jeg har ikke noe valg, ellers sykler jeg vel av veien når vi skal i bhg [8D]

Back
Topp