HAHAHA tror det tar en stund før folk glemmer dette!

Miksmaster

Flørter med forumet
Sambo hadde bursdag på lørdag og det feiret vi med en fest. Uheldigvis tok noen feil "isbiter". Det var altså ikke isbiter av vann, men nedfryst morsmelk som jeg har pumpet ut. Da vi fant det ut var nesten alt borte, dvs. nesten 4 fulle isbitposer.. det blir en del isbiter. Bla. faren til sambo var der og kjæresten til søsteren min..De fikk også i seg en del. Litt pinlig nå, men også hysterisk morsomt synes jeg i hvert fall. Tror nok jeg får høre den en stund [8D]

heheheh...[:D]

HAHA!

hihihi [:D]

må innrømme at jeg hadde blitt fly forbanda og lei meg hvis noen hadde øslet slik med min mm [8D]

HAhahahaha.... 

Masse fin næring :-))

Men er vel litt kjedelig og..

Haha, ja det får nog höra ett tag :P

ORIGINAL: tiddelibim

Tidenes beste drinker?

hehe.. ja det var det jeg tenkte på også.. de må jo ha vært litt på tur om de ikke la merke til at isbitene var hvite liksom..

hahaha!! [:D][:D][:D]

Utrolig at de ikke merket at det var hvite isbiter de tok må jo ha smakt litt rart av drinkene. [:D]

Men litt kjedelig for deg da, det er jo litt jobb å pumpe ut så mye.

ORIGINAL: overasket

hihihi [:D]

må innrømme at jeg hadde blitt fly forbanda og lei meg hvis noen hadde øslet slik med min mm [8D]

"heldigvis" drikker ikke snuppa fryst mm.. Hun liker det rett og slett ikke, så jeg hadde tenkt til å bare ta det bort uansett... Hvis ikke hadde jeg kanskje syntes det var litt kjedelig [8D] 

heheh[:D]

Back
Topp