to små englebarn Forumet er livet 4 Mar 2007 #1 Dubbing av Ringenes Herre... http://www.start.no/filter/embed_click.html?link_id=1585
X x1xgrandiosa Betatt av forumet 4 Mar 2007 #5 FØR EI SJØNN LITA PIA DU HAR. HAR SELV EI JENTA OG EN GUTT[:)]
to små englebarn Forumet er livet 4 Mar 2007 #6 takk! hvor gamle er de da? må legge til et bilde så jeg får se
to små englebarn Forumet er livet 4 Mar 2007 #9 herregud.. nå dytter jeg min egen tråd her, men denne må bare alle se.. er så morsom.. synst jeg da..
herregud.. nå dytter jeg min egen tråd her, men denne må bare alle se.. er så morsom.. synst jeg da..
Almyrida81 Forumet er livet VIP 4 Mar 2007 #11 Hahahahahahaha! "Det er MORIAS vegg din idiot!" Aaaaaaaaaahahahahahahaha!!!!
to små englebarn Forumet er livet 4 Mar 2007 #12 hvor i kvinnherad er du fra? Jeg kommer fra kvinnherad men bor i haugesund! Så artig å se noen hjemmenfra her inne!
hvor i kvinnherad er du fra? Jeg kommer fra kvinnherad men bor i haugesund! Så artig å se noen hjemmenfra her inne!
to små englebarn Forumet er livet 4 Mar 2007 #13 "du e inte nått særlig flink at kasta sten" hehe herlighet!