Hahaha! Sambo snakka i søvne i morges! :p

LilleLisska

Forumet er livet
Klokka syv i morges hørte jeg noen som begynte å le. Så merker jeg at det er sambo..! [8D]
Han ler og ler! Plutselig hører jeg at han sier; Se på de tullingene der da! Bare at han snakket finnmarking, han er jo ikke finnmarking i det hele tatt. Men har jo bodd sammen med meg da [8D]
Men uansett. Etter det så lo han enda mer, så sov han [:D][8D]

Måtte le for meg selv [:D]

ho ho ho hohusker en gang jeg vekka meg selv med at jeg lo høyt[:-]hadde sovnet på sofaen og drømte at katta mi boksa sambo på armen[&:] sambo satt jo i stua å lurte litt[:D]

ORIGINAL: har du hørt

ho ho ho hohusker en gang jeg vekka meg selv med at jeg lo høyt[:-]hadde sovnet på sofaen og drømte at katta mi boksa sambo på armen[&:] sambo satt jo i stua å lurte litt[:D]

Hahahhaa!! [:D][:D][:D][8D]

*poff*

Hahah, fantastisk!![:D]

JEG snakker ikke så mye i søvne tror jeg, men min mor gjør..

Her for noen netter siden hadde pappa våkna av at mamma lo HØYT og lenge mens hun sparka med føttene, før hun plutselig ble stille og bare dro dyna over hodet..[8D]   For et par uker siden gikk jeg inn til henne for å vekke henne om morningen (jeg hadde sovet der siden de hadde besøk), og sa at hun måtte våkne fordi jeg trengte hjelp. Svaret jeg fikk: "Ja! Har du husket å ta med deg konfirmasjonssølvet ditt???"

Dette er bare en liten brøkdel av hva den dama holder på med om nettene..[8D]

Svigerbror fortalte at da han skulle legge seg lå dama og lo seg i hjel i senga. Han prøvde å få vite hva det var, men hun bare sa hun var så trett, skulle fortelle det når det ble morgen.
Da hadde hun så klart glemt hele hendelsen, så han fikk aldri vite hva som var så morsomt. [8D]

haha, ja. Arti med sånne episoder! [:D][:D]

[:D]

hehe sambo holder også på med det å snakke i søvne.. Her om dagen våkna jeg av at han sa: jaja, sånn går det.. Og så begynte han bare å le.. hehe[8D]

Både broren min og jeg prater i søvne[:D] Jeg våkner ofte av meg selv.. sist våknet jeg av at jeg ropte "Ring politiet!" da drømte jeg nemlig at jeg ble overfalt.. uff, mannen ble litt redd..

Broren min prater ofte på både norsk og engelsk, kona hans våknet av at han lå og liksom trykket på noe oppe på dyna, trykket mange ganger og sukket før han sa: ååå, den virker ikke! Do something! Kona fikk seg en god latter da, ja[:D][:D]

ORIGINAL: mammanina88

Pappa har snakket litt i søvne.. En natt sa han; "Det bor en smurf i oss alle"[8D][:D]

Hvis vi tar av ytterskallet! [:D]

fantastisk [:D]

off det der gjør jeg hele tiden! sambo og jeg har delt seng i 4,5år, men jeg blir fortsatt like flau når jeg våkner av at skravla står å han lurer på hva jeg snakker om[:D][8D]

'VIL DU HA SUKKER I KAFFEN?'

'E DE SMØR PÅ VAFLAN DÆR???'   hvorav jeg snakka så høyt at hadde svigers vært våken hadde de hørt meg ganske godt inne på stua ja.....[8D]

hahaha[:D][:D]

Husker bf snakket en gang i søvne... "ååh og de pattene da!" sa han og snudde seg[8D]

Jentungen snakket i søvne i natt når jeg skulle legge meg..! Hun åpnet øynene og sa "vi skal ha vann i morra vi...! Trenger ikke det nå!" Og så snorka hun vidre[8D]

Jeg våknet en gang av at sambo lå å skar tenner og snakka om at han måtte spise meg[:D]
En annen gang bet han meg faktisk i skuldra[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Marita86

Jeg våknet en gang av at sambo lå å skar tenner og snakka om at han måtte spise meg[:D]
En annen gang bet han meg faktisk i skuldra[:D][:D][:D][:D]

Huff!!!!! [&:] Kanskje på tide med separate soverom???!!! [8D]

Mannen min snakker sjelden i søvne. Han synger. En gang sang han hele "Forever Young" med Alphaville. Når jeg fortalte han det dagen etter, svarte han "Ja men... Den sangen kan jeg jo ikke!". [:D]

ha ha ha!!

Jeg har gjort masse sånne rare ting i søvne..!![;)]

En gang så reiste jeg meg opp, beit min kjære i brystkassen og sa "mmmmm meat"[8|]

så en gang sa jeg "her skal *** og ***** leika.. jaaaah jaah, leika"[8|]

spørr ofte om han vil ha kaffi eller cola også..[8D]

hehe!!

Da jeg var liten hadde jeg rom i 2. etasje, og broren min i 1. etasje; en natt hadde jeg gått ned trappa, tatt av meg pysjen i gangen, tatt på meg jakke og støvlettene min som jeg var kjempestolt av, og krabbet opp i sengen til brodern. Han var ikke noe særlig fornøyd da han våknet...og jeg skjønte virkelig ikke hva jeg gjorde der..

En annen gang gikk jeg visst inn til søstern min med armene forran meg og med vidåpne øyne. Etter det begynte hun å låse døren.  

Back
Topp