Hahaha, ja jeg er litt slem men

1ise

Forelsket i forumet
Jeg ble nesten GAL!

Sambo var ute med jobben sin i helgen og tok seg noen pils, og når han kom hjem søvna han rett av og snorket værre enn noen gang før ! Han vekte til og med snuppa vår, så hun ble lys våken 3 midt på natta, og søvna ikke før etter 2 timer! Også når hun var i seng igjenn, og jeg skulle legge meg, fikk jeg ikke sove.. Uansett hvordan jeg snudde å vendte på han, snorket han så færlt! Så såg jeg "sovgodt" nesesprayen, (mot snorking) lå på siden av sengen...[8D] Jeg klarte ikke dy meg, og sprutet 1 sprut i begge neseborene.. "ÆÆH..!!"kom det fra han, rett etter. Så fortsette han med snorkingen. Plutselig, 1 min etter jeg gjorde det ropte han plutselig i søvne "æææh.. Nesa mi eksploder!!!" Hahaha, jeg holdt på å le meg i hjel! Stakkar gutt! Lurer virkelig på hva han drømte[:D][8D] Huff, fikk litt dårlig samvittighet men jeg ble gal! Spurte dasgen etter på hva han drømt, men det husket han ikke..[:)] også forklarte jeg det jeg gjorde.. og han ble skikkelig snurt[:D] haha..

Og for di som lurte ble klokken 7 før jeg sovnet.. og kl 10 var snuppa klar for en ny dag! [&o]
Ble ikke mye søvn på meg

haha har ofte lignende situasjoner her i huset[&:]

Haha, ler så jeg nesten sprekker Gubben skjønner ikke hva jeg ler av [8D]

Hahaha! Hadde nok gjort det samme.

ORIGINAL: UnniMoor

Hahaha!! Så braa!!

Back
Topp