hahaha, hæ? takker man for det?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Hvis du har vært en uke eller to i sydlige strøk, og blitt brun, og noen kommenterer det.. Sier du takk? Eller sier du "jeg har vært i (f.eks) Hellas skjønner du" ?
Jeg legger meg oppi så mye rart skjønner dere, også så jeg på fb nå at noen hadde kommentert et bilde med "åh så BRUN du er" Hvorpå vedkommende svarer "åå tuuuusen takk"!

Jeg hadde svart "ja jeg tar litt sol da" Eller "jeg har vært på ferie"

Haha xD Hadde nok aldri reagert på det, men er enig med deg :P

"Så brun du er" er vel et kompliment blant de som gjør alt de kan for å være brunest mulig, sikkert?
Hvis man driver og smører seg med selvbruningsgreier og tar solarium stadig vekk osv, blir man velg glad om noen legger merke til det...

teit ting å legge merke til kanskje... Kan jeg unnskylde meg med at jeg er i eksamensmodus? jeg SKAL lese pensum, men så virrer jeg rundt på alle andre steder heller?

Hvis man er rosablogger så er det vel naturlig å si takk, men for oss vanlige så er det vel kanskje mest vanlig å si noe annet:P

Tøsefaen skrev:
Hvis man er rosablogger så er det vel naturlig å si takk, men for oss vanlige så er det vel kanskje mest vanlig å si noe annet:P

Tøsefaen skrev:

Kommentaren var faktisk til en mann :P Men det skal sies at både han og søstra er rimelig opptatt av å ha bra kropp og være brune...

Tja.. Jeg tror kanskje jeg hadde svart: "Synes du det? Takk!" Den "takken" går nok mer på at personen ga meg et kompliment, og det takker jeg for. Kanskje det ikke er noe å takke for? Hmm.. Det skal sies at jeg har kritthvit hud uten om sommersessongen.. :P Tiltross for at jeg er bleik som et hvitt ark hele vinteren, får jeg nøttebrun brunfarge om sommeren.

Viss nokon seier "så brun og fin du e da", så seier eg takk. Viss dei derimot seier "så brun du er", så sier eg heller "ja, eg har vore i .....". Litt rart og sei takk viss dei ikkje seier du er fin, at du er brun er jo ikkje nødvendigvis eit kompliment eller??

Når ein har eksamen er det forresten lov å laga trådar om kva som helst, og heilt naturlig å bruke tid på uvesentligheter!!!

Lykke til med lesingen :o))

Jeg pleier å takke for kompliment jeg ihvertfall.. og det ser jeg på som ett kompliment

Back
Topp