Hahaha :D

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Trodde det dryppet fra taket, skjønte ikke hvorfor det var litt vått på magen og
på dynen, trøtt og i svime. Så er det selvfølgelig blank væske fra puppene. Flere som har kjent det?

Hehe! Nei, ingenting her hos meg! :-/ :-)

Hehe, drypper ikke her, men får ut melk om jeg klemmer på puppene.

Er ikke melk heller, helt blank væske. Rart, merker på kroppen at det ikke er lenge igjen ;)

Her lekker det av og til. Både blank væske og råmelk (men mest blankt). Og veldig opp og ned på hvor mye og når; noen dager kan være nesten helt tørre, men i går våknet jeg med "melkeflass" nedover hele brystet.

Jeg begynte å lekke nesten med en gang, jeg :P Rundt uke 15 eller noe :P Bare blankt, men til den graden at jeg må sove med bh med ammeinnlegg :P (34+2)

Jeg lekker litt, men ikke mer enn at det kan være en liten flekk i bh'en. Kommer mer hvis jeg klemmer, da både blank væske og råmelk:-p

Jeg har hatt små dråper hver eneste dag siden uke 20. Det er ikke blankt men knall gult. Så det først da jeg hadde på hvit BH. De gule flekkene inni bhn gikk ikke vekk i vask en gang :S

-- tasting fra mobil --

Har kommer her i flere uker....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her er det foreløpig tett og tørt;) kommer litt om jeg kniper på, men nå har jeg ikke for vane å gå og knipe på puppene:p

Hehe, måtte bare le litt av meg selv også. Puppene har ikke vokst så masse, men hadde jo 85dd før jeg ble gravid så det er jo bare bra. Jeg håper jeg får ammet. Har dere tenkt å amme?

Såpass! Da har du kanskje ikke det store behovet for at de vokser så mange størrelsene uansett? :P Planen her er å amme :)

Hehe:) he ikke tenkt noke over d før, men tenkte ej bere sku skjekke no, å jo da ..... Her kjøme d råmelk.. Iiik lure på om d e tegn på at d nærma sej:)

Kommer gul råmelk om kvelden og natten. Skvatt til skiknelig da det dryppet på hånden til kjæresten. Ble litt flau nesten, men han syntes bare det var fint. Veldig rart og uvant, men fantastisk å vite at dette skal holde liv i en liten kropp snart:)!!

Lekker ikke enda, men kommer væske ut hvis jeg klemmer :)

Back
Topp