Hahaha, beste hevnen :)

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Sitter enda og leser i "Sinte kvinner gjør syke ting i sinne" tråden,
og lo så jeg grein da jeg leste denne;

Etter en krangel jeg hadde hatt med min daværende samboer var jeg virkelig rasende. Han hadde oppført seg utrolig dust.

Så... Jeg helte flytende avføringsmiddel i brusen hans... Han ble sittende på do resten av kvelden

Uskyldig, men samtidig så sinnsykt bra [:D][:D][:D]

(Nå er jeg litt sånn tiss promp bæsj humor type og da[8D])

Har dere hevnet dere på noen kreativ måte ?

Husker jeg skrev "(Mitt navn)" er teit" på veggen, så søstra mi fikk skylda[8D]

stakkar typen da som måtte sitte på do[8D]

link?

Vurderte å putte reker inni gardinstengene, før jeg skulle flytte fra xen som var utro [8D]
Men gjorde det ikke hehe
Har bare hørt om det.
Da stinker det som f.. etter hvert, og dem finner ikke ut hva som stinker [8D]

bf er sånn skikkelig cola elsker, han forguuuder Cola, og virkelig HATER pepsi... Han var så ille han faktisk kasta noen ut av leiligheten fordi de hadde med pepsi[8|]

SÅ, en dag, når han ikke hadde kommet hjem fra jobben når han sa dagen før, skrudd av mobilen og gått ut for å ta noen øl med kompisene...

Så gikk jeg på butikken, kjøpte cola og pepsi, helte ut colan, og fylta flaska med pepsi[8D] Gikk over til naboen og stappa pepsiflaska i dems søppeldunk...

Nå han da kom sliten og trøtt hjem fra jobb, så lata jeg som jeg ikke var sinna i det hele tatt, helte oppi et glass med "cola", isbiter og greier og serverte...
Han merka ikke en dritt[8D]
Men ble grådig irritert når jeg fortalte han det ett par måneder etterpå[8D]

ikke så ondt for alle kansje, men for han, så var det gruuuusomt[8D]

ORIGINAL: Miss SWAG a lot

bf er sånn skikkelig cola elsker, han forguuuder Cola, og virkelig HATER pepsi... Han var så ille han faktisk kasta noen ut av leiligheten fordi de hadde med pepsi[8|]

SÅ, en dag, når han ikke hadde kommet hjem fra jobben når han sa dagen før, skrudd av mobilen og gått ut for å ta noen øl med kompisene...

Så gikk jeg på butikken, kjøpte cola og pepsi, helte ut colan, og fylta flaska med pepsi[8D] Gikk over til naboen og stappa pepsiflaska i dems søppeldunk...

Nå han da kom sliten og trøtt hjem fra jobb, så lata jeg som jeg ikke var sinna i det hele tatt, helte oppi et glass med "cola", isbiter og greier og serverte...
Han merka ikke en dritt[8D]
Men ble grådig irritert når jeg fortalte han det ett par måneder etterpå[8D]

ikke så ondt for alle kansje, men for han, så var det gruuuusomt[8D]

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Vurderte å putte reker inni gardinstengene, før jeg skulle flytte fra xen som var utro [8D]
Men gjorde det ikke hehe
Har bare hørt om det.
Da stinker det som f.. etter hvert, og dem finner ikke ut hva som stinker [8D]

ooooooooh den skal jeg huske på om jeg trenger det engang.[:D]

link link link !

Her er den[:D][:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24596952

hehehe TØFT! :P godt tips! hehe

Hørte om ei som putta reker i gardinstenge før hun stakk fra utro type... Men det er vel bare en vandrehistorie tror jeg

Men vet om ei som ble så lei av at en hu delte kjøkken med tok hennes ting, så hun putta avføringsmiddel i safta si.. Og da satt han på do lenge gitt [:D]

Back
Topp