Hahah!! Seriøst!!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Åååh, igår gikk jeg hjem fra jobb med mannen min, og vi har to tuuunge bakker før vi er hjemme, å når jeg var halvveis i den ene bakken.. Jah, jeg pusta å pesa.. Det var helt forferdelig xD å mannen min bare; har du såå dårli kondis?? Å lo! Haha..! Det er jo faktisk helt forferdelig!!:(( å han har jo så forbannet god kondis -,- grugleder meg til jeg begynner å få stor mage, da må jeg trille opp å ned, hahah! Neidaaa, men hvordan er dere? Puster å peser dere som meg eller?

Nå skal jeg snaart til fastlegen min faktisk.. Grugleder meg!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe! Puster og pessr bare jeg ser en bakke jeg :-P er veldig tett i nesa hele tiden og, så det gjør ikke saken noe bedre :-P sitter på legekontoret jeg og å venter på å komme inn :-P

Nå er jeg litt forvirret, når jeg var på UL den 15. April! Så var jeg 12+1 og idag når jeg var hos fastlegen min sa han at jeg var 14+1? Eller iallefall 14.uker! Hvem har riktig??

Noen leger regner 40 uker og noen andre 40+2 uker. Opplever omtrent ulik termin uansett hvilken kalkulator jeg bruker, eller hvilken lege jeg er hos.
Så jeg holder fast på mensterminen, frem til OUL. Har fått alt fra 27. okt til 1. nov.

Men de på ul, da de kun iht nurkets størrelse? De små i magen kan vokse i forskjellige tempoer + at de ligger jo 2 uker etter oss.

Noen leger regner 40 uker og noen andre 40+2 uker. Opplever omtrent ulik termin uansett hvilken kalkulator jeg bruker, eller hvilken lege jeg er hos.
Så jeg holder fast på mensterminen, frem til OUL. Har fått alt fra 27. okt til 1. nov.

Men de på ul, da de kun iht nurkets størrelse? De små i magen kan vokse i forskjellige tempoer + at de ligger jo 2 uker etter oss.
ImageUploadedByBV Forum1398259784.323738.jpg

Slik står det, er litt usikker! Hehe, men ca 7cm?:)

Off.. Jeg og! Ååh, hva skal du?:) oppdater meg!! :D

Vært der for å få sykemeld og mer henvisning av behandling. Har vist fått bekkenløsning, med gangvansker. Blitt mye værre de siste ukene, så må i gang med mer behandling, både i vann og på land :-) så ikke noe farlige saker med den lille :-P

Vært der for å få sykemeld og mer henvisning av behandling. Har vist fått bekkenløsning, med gangvansker. Blitt mye værre de siste ukene, så må i gang med mer behandling, både i vann og på land :-) så ikke noe farlige saker med den lille :-P
Åoff! Det hørtes ikke godt ut !:( men såå bra at alt står bra til med lille!:')

Puster og peser her også... :D

Veit ikkje ka legen din rote med ang kor langt du e eg, men om du va 12+1 15.04, så må du v 13+2 idag ;)

puster å peser her også, men elsker å ta meg fjellturer fordiom. ekstra digg å finne sofaen etterpå ;)

Vis vedlegget 58457

Slik står det, er litt usikker! Hehe, men ca 7cm?:)

jeg fikk beskjed om 13 uker når babyen var 7 cm lang. Får også en helt annen dato av legen, men når jeg regner med fra dagen jeg fikk positiv eggløsningstest så får jeg det samme som ul gjør. Holder meg til det jeg så får legen bare regne ut som de vil. De regner ut fra siste mensen.

Jada det er heeelt normalt å få dårligere kondis med en liten sneip i magen :) Typisk med tanke på at man liksom burde trene frem mot fødsel :P

-Taster fra appen-

Jeg gikk fra kjeller og opp til soverom i 2etg (29 trappetrinn), kledde av meg og hoppet inn i armkroken til min kjære. Jeg måtte virkelig konsentrere meg for å ikke ligge der å puste og pese han inn i øret!! :O jeg sliter også med tett nese, men herregud!! Er jo knapt synlig at jeg er gravid, en peser som en hvalross!!! :O

Jeg gikk fra kjeller og opp til soverom i 2etg (29 trappetrinn), kledde av meg og hoppet inn i armkroken til min kjære. Jeg måtte virkelig konsentrere meg for å ikke ligge der å puste og pese han inn i øret!! :O jeg sliter også med tett nese, men herregud!! Er jo knapt synlig at jeg er gravid, en peser som en hvalross!!! :O

Hahah, det er så morsomt med oss gravide :-) ja, passer og på for å ikke puste å pese inn i øret hans, men av og til gjør jeg det kun for å irritere han! XD haha :)

Back
Topp