hahah ser på charterfeber...

Hvor herlige er ikke dem to bingovertinnene? Nansy og Lisbeth... ler meg skakk ihjel av dem! "If you lurer meg nå,  I will kill you for nothing!![:D]"

haha sambo svarer ALLE som spør hva vesla skal hete "Hu ska hete Nansy!" .. folk blir litt sånn: .. "ååå så fint...."

HAHAHAHA - jeg vet.... Jeg elsker charterfeber

Så faktisk Lisbeth i Sarp i dag, like hot på håret som alltid...[:D] De to er så herlige!!

stiiiliii [:D] jeg vil å møte dem!! hadde gledelig fortalt dem hvor sjarmerende jeg syns dem er!

ORIGINAL: elink

Så faktisk Lisbeth i Sarp i dag, like hot på håret som alltid...[:D] De to er så herlige!!

herlige damer det ja [:D]

ORIGINAL: **Siljemor**

stiiiliii [:D] jeg vil å møte dem!! hadde gledelig fortalt dem hvor sjarmerende jeg syns dem er!

ORIGINAL: elink

Haha, samboer har møtt på henne 3 ganger på to dager faktisk. Lisbeth og Nancy gjør jo hele showet, nesten så jeg IKKE er flau over å være fra Østfold...[:-]

Eeelsker Lisbeth & Nansy!!! Vrenger meg av alle andre som er med på Charterfeber, men pga L&N MÅ jg se på! [:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp