Hahaaaa! Ja, det hviler en forbannelse over meg! :P

Escuro

Forumet er livet

Fortalte dere jo kjapt om intervjuet sist uke, og at jeg i går fikk tlf om at jeg fikk jobben.

Vel, på intervjuet var jeg dønn ærlig fra a til å, la ikke noe mellom, men spøkte jo med ting også da. Så da jeg oppsummerte jobbhistorikken min etter min siste relevante jobb, så fortalte jeg at den første jobben hadde jeg 2 uker, før jeg fikk beskjed om at de la ned pga finanskrisen. Den andre jobben var jeg i nesten en måned før de gikk konkurs. Og at jeg hadde fleipet om at det hvilte en forbannelse over meg og at min neste jobb kom til å brenne ned. Likevel tok ikke dama skrekken og valgte altså å ansette MEG.

Og det fikk jeg altså vite i går, så jubelen stod i taket her hjemme. Og hva skjer da, tror dere? Jodaaaa, forbannelsen slår til. Moahaha! Men de brant ikke ned altså, heldigvis. Var meg det gikk utover. Våknet 4 i natt fordi Milan skrek. Skulle svinge meg ut av sengen, men da jeg vred på hodet for å rulle over på siden, hørte jeg masse knasing i nakken, etterfulgt av et knekk og et smell. JÆVLIG smertefullt! Det låste seg totalt og jeg ble liggende med hodet på skakke og måtte bare riste liv i samboern og få han til å løpe inn til Milan. Milan slo seg jo seff totalt i vranglås og vrælte skikkelig (er vel litt for vant med at jeg kommer inn, så samboern fikk virkelig prøvd seg der altså). Han holdt det gående i nesten 2 timer mens jeg lå og vrengte meg i smerter i sengen (dvs kunne ikke vrenge meg, måtte bruke alt av muskler for å ligge heeeelt stille fordi alt annet var jævlig) og samboern løp frem og tilbake superstressa og ikke visste hvor han skulle gjøre av seg eller hva godt han skulle gjøre. Like før 6 klarte jeg å komme meg opp av sengen og slukte en 600 mg ibux. Funket bittebittelitt, nok til at jeg klarte stå på beina og ble med dem ut døren for å komme meg til legen kl 8. 3 timer senere var jeg hjemme igjen. Med NY sykemelding (siste jeg trenger, skal jo i ny jobb mandag! HYL!), nakkekrage, pinex forte, voltaren og prolaps i nakken... Hurramegrundt! Slukte noen piller og la meg i sengen kl 11 og fikk omsider sovet et par timer. Har ringt bemanningsbyrået og forklart situasjonen, men jeg håper inderlig jeg merker bedring iløpet av helgen, for jeg har ikke lyst å begynne arbeidsforholdet på denne måten :( :( :(

Så ja, det går faktisk troll i ord iblant, gitt. Skal passe bedre på hva jeg sier neste gang. Heh heh.

 
Stakkars dej, hørtes forferdelig vondt ut emoticon  sende dej ei spermcelle på aveie for å muntre dej opp litt :) God bedring :)
 
AUA! Det er typisk at det skjer når det ikke passer at all. Du må 'laxe mest mulig og bli bedre fortere enn fortest. Nå slutter du kanskje å jinxe i fremtiden.
 
Back
Topp