Haha!

Heffalompenbaby

Elsker forumet
Mannen er såååå fyllesyk idag! :P
Ingenting funker for han heller, kanskje dere har noen gode tips?

Hvor ofte er deres mann ute?
Her er han ute ca 1 gang i måneden :)

Her pleier ikke mannen å bli fyllesyk, bare trøtt:-). Gå i tillegg sjelden ut, tåler en del alkohol men begrenser seg veldig. Er ikke typen til å drikke seg full. Sist han var ute var da vi var på sommerfest med min jobb i september i fjor. Han drakk vel max en 6 pakning med øl;-)

Mannen er såååå fyllesyk idag! :p
Ingenting funker for han heller, kanskje dere har noen gode tips?

Hvor ofte er deres mann ute?
Her er han ute ca 1 gang i måneden :)
Det funker med en ny nytt med søvn :D

Mannen her blir veldig sjelden fyllesyk, men jeg sliter litt mer:p

Var ute i natt, men jeg våken heldigvis i kjekk form i dag. Cola,cola og atter cola funker her.. Og potetgull;)

Vi er ute ca 1 gang i mnd. Innimellom mer (som julebordsesong), andre ganger mindre.

Jeg blir ikke fyllesyk da :p
Mannen er verre. Tross for han ikke drikker seg full. Vi er ganske gode på å drikke oss fine, men ikke fulle :D

Men for han funker det med en god dusj og en feit frokost. Cowboyfrokost er best ala bacon, pølser, bønner og sopp. Og speilegg selvsagt :p Men fremdeles er han skikkelig trøtt da altså.

Her spiser mannen mest mulig fett dagen derpå og litervis med cola :D jeg er så heldig at jeg ikke blir fyllesyk! mannen drikker vel ca 1 gang u måneden og jeg annenhver i gjennomsnitt.

Min mann er ute en gang i mnd MAX! Han blir ikke fyllesyk. Men ofte veldig trøtt. Han tåler mye å er veldig oppegående som full. Men han får ikke komme hjem før han er seg selv igjen etter en fylle tur.

Back
Topp