baby_doll Forelsket i forumet 19 Feb 2011 #21 syns den er morsom jeg.lo for meg selv her i sofaen.men jeg ser for meg nordmenn i syden jeg så ...XD
syns den er morsom jeg.lo for meg selv her i sofaen.men jeg ser for meg nordmenn i syden jeg så ...XD
Heidi10+12 Gift med forumet 19 Feb 2011 #22 synes IKKE det var morro! blir bare sint av og se sånn je! selv om det "bare" er saft hu egentlig drikker! men ja, vi er forskjellige!
synes IKKE det var morro! blir bare sint av og se sånn je! selv om det "bare" er saft hu egentlig drikker! men ja, vi er forskjellige!
M Mai x 2<3 Glad i forumet 19 Feb 2011 #23 ORIGINAL: Hylei Jeg er vel kanskje en av de som ikke syns den var morsom [8D]
Vesten Forumet er livet 19 Feb 2011 #24 lo ikkje så mye av den nei.. ikkje fordi eg synes den va upassende, men fordi eg ikkje synes den va morsom[8D] smaken er som baken, delt i to [:)]
lo ikkje så mye av den nei.. ikkje fordi eg synes den va upassende, men fordi eg ikkje synes den va morsom[8D] smaken er som baken, delt i to [:)]
TiraV Gift med forumet 19 Feb 2011 #25 ORIGINAL: Heidi10 synes IKKE det var morro! blir bare sint av og se sånn je! selv om det "bare" er saft hu egentlig drikker! men ja, vi er forskjellige! Syns den var ufin! (filmen altså, ikkje kommentaren til Heidi10)
ORIGINAL: Heidi10 synes IKKE det var morro! blir bare sint av og se sånn je! selv om det "bare" er saft hu egentlig drikker! men ja, vi er forskjellige! Syns den var ufin! (filmen altså, ikkje kommentaren til Heidi10)
F Febbis Gift med forumet 19 Feb 2011 #27 Jeg synes den er morsom, og den har faktisk et poeng! "fulle folk er som barn" Jeg elsker folk som tør å bevise ting, og provosere for å få fram poenget sitt[:)]
Jeg synes den er morsom, og den har faktisk et poeng! "fulle folk er som barn" Jeg elsker folk som tør å bevise ting, og provosere for å få fram poenget sitt[:)]
gull nr.3 Glad i forumet 19 Feb 2011 #28 Ser poenget, men synes den ikke var så morsom. Men det er jo smak og behag. Flaks vi alle ikke har lik humor! :P
Ser poenget, men synes den ikke var så morsom. Men det er jo smak og behag. Flaks vi alle ikke har lik humor! :P
Marie91 Elsker forumet 19 Feb 2011 #29 ORIGINAL: Vesten lo ikkje så mye av den nei.. ikkje fordi eg synes den va upassende, men fordi eg ikkje synes den va morsom[8D] smaken er som baken, delt i to [:)] Enig! [8D]
ORIGINAL: Vesten lo ikkje så mye av den nei.. ikkje fordi eg synes den va upassende, men fordi eg ikkje synes den va morsom[8D] smaken er som baken, delt i to [:)] Enig! [8D]