HAHA!

Klesklypa

Gift med forumet
Eg kjeder meg faktisk!!
det er jaggu lenge siden eg har gjort!
er jo alltid masse å henge fingrene i med en liten på slep:)
Men no har ho sove leeenge[:D] og eg sitter no her å trykker på datan, og det er så"lite å lese om no..

Ka dokke gjør på da??

kanskje eg skal rydde litt... nææh..

Snuppa ligger også og sover. Sovet snart 2 timer nå. så jeg har baket ennå litt til bursdagen. BOLLER:) de fra matvraktråden. Deigen var god, så håper bollene blir gode nå de er stekt. Skal jo heve 1 time, så kjedelig å sitter å vente på det. Men men.....[:)]
Håper du finner på ne gøy da[;)]

haha, jeg har også sånne perioder innimellom.. tror ikke vi har helt lært oss å nyte freden mens vi kan [:D] Kommer nok etterhvert.. klarer å slappe av i 20 min max jeg så MÅ jeg gjøre noe [:D]

Nå har jeg snakket med ei venninne på skype i 40 min :) nice :)

Ellers skal jeg fikse meg til å dra i ett møte om en time, deretter på jobb [;)]

Snuppa sover så jeg er litt trist for at jeg ikke får sett henne så mye i dag :( har vært med henne fra 9.30 til 12.30 da men da har vi jo spist og hun har lekt osv.. vi har trillet litt ball & sett på musikk på tvn [:D]

Bakt muffins i dag som skal serveres i bursdag neste uke. Ellers vært ute å måkt snø, for her snør det til den store gullmedalje!
Malin sitter på gulvet å leker akkurat nå. Sovet i 2 timer i dag, flinke snuppa mi! [:)]

Back
Topp