Haha!

Singlemom

Gift med forumet
Jeg har vært hos nav for å høre hva jeg har rett på fremover. Når det kom til overgangsstønad har jeg rett på hele 35kr! i mnd[:D] Og hvem sa at alenemødre ikke vasset i penger![:D] (Tror jeg dropper å søke jeg[8D])

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Hehe, ja det er vel fordi du har for høy lønn da, tenker jeg..
Hvis du slutter å jobbe, øker vel den summen [;)]

Men du får vel dekket noe av barnehagekostnadene og en ekstra barnetrygd?

Ja, er nok det. Ja, får dekket opptil 64prosent av bhg og får ekstra barnetrygd. Men synes det bare var litt komisk, 35kr! Lurer på om noen søker på det jeg?[8D]

Hahaha, det får'n si! [:D] Er nesten sånn at du bør søke uansett, siden det faktisk er 35 kr du har RETT på! [8D]

da ville jeg droppet å søke[8D] sånn seriøst i tilfelle du mister jobben eller noe så er det greit å ikke ha "brukt" opp årene med os....jeg får faktisk 1500 før skatt så da tjener du litt mer enn meg

ORIGINAL: Black Beauty

da ville jeg droppet å søke[8D] sånn seriøst i tilfelle du mister jobben eller noe så er det greit å ikke ha "brukt" opp årene med os....jeg får faktisk 1500 før skatt så da tjener du litt mer enn meg

Har jo tenkt å gå skole til høsten, så venter til da jeg Hadde uansett ikke tenkt å søke på 35kr, som jeg sikkert må betale skatt på å[:D] Ja, lønna er ikke så ille den altså[8D] Merker ikke så mye av det nå, siden jeg betaler MASSE i skatt, men merker det når skatteoppgjøret kommer[:D][:D][:D]

Back
Topp