HAHA

Kriistin

Betatt av forumet
Må le å mine to små søte De har begynt å snu seg og vrenge seg så merkelig i magen nå[:D]
Han ene har begynt å ligge å presse foten ut rett under ribb-beinet mitt[;)] Begynner vell å sloss som smått om plassen inni magen nå[;)] Må filme magen neste gang de får "hyper anfall" og magen beveger seg over ALT
Ingenting er bedre enn at de rører mye på seg,sånn at jeg får bekreftet at alt er bra[:)]

Hihi, så morsomt!
Tipper det er dobbelt så gøy med to inni der [:)] Og dobbelt så trangt om plassen. [8|]

Haha jeg vet hva du mener, selv om jeg bare har en inn der. Senest igår så hadde ungen ball inni magen min så puppa nærmest flagra.
Det var jammen et festelig syn må jeg si. [;)]

Hehe [:D] Er kjempe gøy ja[:D] Sitter å tenker på hvor rart det blir når de kommer ut, kjenner dem på en måte nå..Men er en helt merkelig og deilig følelse[;)] blir spennende å se hvem de er [:D]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Haha jeg vet hva du mener, selv om jeg bare har en inn der. Senest igår så hadde ungen ball inni magen min så puppa nærmest flagra.
Det var jammen et festelig syn må jeg si. [;)]

Haha Begynner virkelig å lure av og til når babisene får sånner kikk at de sparker og slår med armene over alt[;)]

Back
Topp