Haha..Telefonselgere

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ringte ei fra goboken for hun hadde det knakande tilbud,jeg skulle få både det ene og det andre med i pakken og alt var gratis,de skulle bare ha porto..
Ingen forpliktelse eller noenting..

Å jeg rakk ikke å komme til ord for hun satt tydligvis å leste alt ut av ett ark/skjerm..

Å jeg bare hallo jeg er ikke intressert sa jeg og da ble hun snurt og sa bare, du kan jo høre ferdig da..
Nei jeg er ikke intressert så ha det bra..SÅ la jeg på, tror du ikke dama ringte opp igjen da og spurte om hvorfor jeg bare la på[&:]
 Å da sa jeg igjen jeg er ikke intressert,så ha en fin dag..Så la jeg på igjen...[8D][:D]

Å still ble det[:)]

hehehehe.. [:D]
de sitter og prater i sikkert 3 min fra det der arket før vi får slippe til for og si at vi ikke er interesserte..
da spør de jo hvorfor ikke ditten og hvorfor ikke datten.. [8D]

di fra goboken er teeemmelig pågående.
forsetter å snakke samma hvor mange ganger man sier: nei det vil jeg ikke ha!

De verste er jo de som ringer fra noe som man nettopp har klart å melde seg UT fra[:D][:D]

Hehe.. hadde gjort det samme. snakk om desperat når de ringer opp igjen da. Sambo min fikk sikkert 5 tlf i uken i en periode. Det ble latterlig til slutt, så han sporte om de kunne treffes over en kaffe en dag de ringte. Men da ble det slutt på de tlf da.. Hatt mange rare tlf samtaler med godboken ja.. gir seg ikke.

ringte en fra netcom her en dag,og han maste i 7min (!!!) og innimellom sa jeg at jeg ikke var interessert sikkert 20 ganger.
Men tror ikke han hørte på det øret....

ARG!!!

Legger bare på med en gang jeg hører det er noen sånne[:D]

Norges Energi ringte meg 10 ganger i dag tidlig.. Trykket på avvis hver gang! 11 gangen tok jeg tlf og KLIKKET!! Jeg snakket med de både igår og dagen før og forklarte i teskje at jeg ikke var interessert what so ever! Men likevel ringer de og maser sånn.. *grmf*

Hahaha..
Broren min hadde en bra en.. Var en dame som ringte fra et eller annet sted og hadde et kjempetilbud! Broren min var på vei inn på do, og prøvde å avbryte, men kom ikke til.
Hun skravla i noen minutter, og når det ble stille spurte broren min om hun var ferdig nå.
"Ja", hadde dama svart, "hvordan det?"
"Jo, det er kjempefint, for nå skal jeg på dass og drite!"
"Hehe, nå fikk jeg litt mer informasjon enn jeg trengte" svarte dama..
"ja, takk, det gjorde jeg og" svarte min kjære bror og la på..

Trodde jeg skulle le meg halvt i hjel!

ORIGINAL: Pijah

Hahaha..
Broren min hadde en bra en.. Var en dame som ringte fra et eller annet sted og hadde et kjempetilbud! Broren min var på vei inn på do, og prøvde å avbryte, men kom ikke til.
Hun skravla i noen minutter, og når det ble stille spurte broren min om hun var ferdig nå.

HAHA!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Snepsi*

De ringte meg fra goboken for 5 min siden! Hun hadde et kjempetilbud ja, en pakke for verdi av 500 kroner skulle jeg få gratis imot å bare betale portoen på 39 (eller var det 49) kroner. Avbrøt henne sikkert 3 ganger i løpet av den setningen å sa jeg var IKKE intressert! Men det var jo et så fantastisk tilbud, blablabla.. Har jo akkurat meldt meg ut av goboken for eldstejenta, gidder ikke å abonnere på samme bøkene på nytt for minstejenta[:-].

Var sikkert samme dama[8D]

ORIGINAL: Pijah

Hahaha..

Haha.. Nå flirte jeg godt ihvertfall[:D][:D]

Her er det Thale som svarer telefonen til telefonselgere[;)]
Da blir hun så fornøyd atte![:)]

Back
Topp