Haha prøvde angelsoundsen min...

MissManga2014

Glad i forumet
Og syntes jeg hørte et bankende hjerte, men også skikkelig blanding mellom at det hørtes ut som at noen var under vann i et basseng og på vei oppover og at et fly skulle til og ta av.. måtte le, vet ikke om det er fosteret som er "urolig" men var alvor til romstering der inne...hehe...
Får vel prøve senere igjen også :)

Hvor langt er du?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har fått min i posten i dag, og funnet hjertelyden 2 ganger. Morgen og kveld. Men fyyyy søren det krever tålmodighet!!!!!! Brukte nesten en time ikveld før jeg til slutt fant den:-) og da var det 170 slag i minuttet :-) ikke tvil. Jeg er 9+3 :-)

Jeg har fått min i posten i dag, og funnet hjertelyden 2 ganger. Morgen og kveld. Men fyyyy søren det krever tålmodighet!!!!!! Brukte nesten en time ikveld før jeg til slutt fant den:) og da var det 170 slag i minuttet :) ikke tvil. Jeg er 9+3 :)

Åh så hærlig :D jaa jeg lå leeeenge før jeg hørte litt, men så forsvant den så ble jeg så fasinert av alle disse andre lydene.. :p men tenkte jeg skulle prøve igjen :D

Jeg bestilte også hos www.angelsounds.no og fikk den dagen etter. Superservice! Jeg valgte den "vanlige" modellen til 345,- der man ikke kan se antall hjerteslag, men hører med en gang forskjell på babyens og min hjertelyd. Genial liten duppedings for gravide :-)

Jeg kjøpte på teknikmagasinet forrige gang. Tror ikke jeg betalte mer enn 180kr eller noe. Veldig lik den til 345kr på angelsound.no

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøpte på teknikmagasinet forrige gang. Tror ikke jeg betalte mer enn 180kr eller noe. Veldig lik den til 345kr på angelsound.no

Sjekket opp denne før jeg kjøpte doppleren min og den er nå dyrere enn Angelsounds. Også er den en enklere kopi, så da gikk jeg heller for originalen.

Sjekket opp denne før jeg kjøpte doppleren min og den er nå dyrere enn Angelsounds. Også er den en enklere kopi, så da gikk jeg heller for originalen.
Aha :) Men den var helt grei til den prisen jeg betalte. Hørte hjertelyden :) Har ikke prøvd den enda denne gangen, må grav den fram først :P

Er det noen risiko forbundet med bruk av Angelsound, eller er det fritt fram?
Har litt lyst på... :)

Er det noen risiko forbundet med bruk av Angelsound, eller er det fritt fram?
Har litt lyst på... :)

Nei, det er ikke påvist noen risiko og er ikke farlig. Det er som ultralyd. Men det er ikke anbefalt å holde på så lenge av gangen pga lydbølgene kan stresse fosteret.

Back
Topp