S shorty86 Gift med forumet 15 Feb 2011 #1 da jeg fikk høre at Stella var med i MGP.. hun gikk i klassen min på ungdomskolen.. men var jo litt moro at hun vant[:)]
da jeg fikk høre at Stella var med i MGP.. hun gikk i klassen min på ungdomskolen.. men var jo litt moro at hun vant[:)]
F Frøken firkløver Forumet er livet 15 Feb 2011 #2 ORIGINAL: shorty86 da jeg fikk høre at Stella var med i MGP.. hun gikk i klassen min på ungdomskolen.. men var jo litt moro at hun vant[:)] Skjønneste dama med den mest feel-good-fengende-sangen! [;)] [:D] Hun fortjente å vinne [:D]
ORIGINAL: shorty86 da jeg fikk høre at Stella var med i MGP.. hun gikk i klassen min på ungdomskolen.. men var jo litt moro at hun vant[:)] Skjønneste dama med den mest feel-good-fengende-sangen! [;)] [:D] Hun fortjente å vinne [:D]
V Vand Forumet er livet 16 Feb 2011 #4 ORIGINAL: MammaMø og Kråka ORIGINAL: shorty86 da jeg fikk høre at Stella var med i MGP.. hun gikk i klassen min på ungdomskolen.. men var jo litt moro at hun vant[:)] Skjønneste dama med den mest feel-good-fengende-sangen! [;)] [:D] Hun fortjente å vinne [:D] *bestiller legetime til mammamø*
ORIGINAL: MammaMø og Kråka ORIGINAL: shorty86 da jeg fikk høre at Stella var med i MGP.. hun gikk i klassen min på ungdomskolen.. men var jo litt moro at hun vant[:)] Skjønneste dama med den mest feel-good-fengende-sangen! [;)] [:D] Hun fortjente å vinne [:D] *bestiller legetime til mammamø*