Haha, må nok kjøpe....

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
....flere kjoler til frøkna :-P
Hun er blitt kjolegal den jenta :-P

Aner ikke hvor hun har det fra, for jeg har ikke kledd henne spesielt mye i kjoler. Vært sånn dann og vann etter at hun lærte å gå. Aldri før det.

Men nå i det siste har hun vært så klar på at det er kjole hun skal ha på.
Hver morgen nå, da jeg går for å finne klær i skapet hennes, så kommer hun etter og roper: "ha på kjole!"
"skal du ha på kjole?" sier jeg.
"ja, fin" får jeg til svar :-P

Her ei natt drømte hun tydelig også, begynte plutselig å hyle, så jeg gikk inn. Da satt hun i senga.
Jeg lurte på hva det var.
"ha på kjole!" hylte hun :-P
"nei nå er det natta" sa jeg, "skal ikke ha på kjole nå"
"jooooo, fin, sesse(prinsesse)"
:-P

Så her har vi tydeligvis ei prinsesse i hus;-)

Så nå har jeg funnet frem morgendagens kjole :-P

Får vel kjøpe noen kjoler til da... Noen som har.noen gode forslag til hvor man finner noen fine men rimelige? Gjerne med bilder ;-)
Liker best kjoler uten ermer, det blir så trangt med ullbody under synes jeg...
Er forresten ebay-allergisk, så trenger ikke tipse om det :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Dårlig med kjoletips herfra:) Men moro å lese om frøkner di da, hehe:) De er jammen ikke store før de vet hva de vil:P

Dårlig med kjoletips herfra:) Men moro å lese om frøkner di da, hehe:) De er jammen ikke store før de vet hva de vil:P
Nei er vel ikke mye kjoler hos dere ;-)
Har jo en drøss kjoler hun har arva fra ei vi kjenner i.bhg men er fra str 3 år.og sånn. Og det passer jo ikke enda. Men kjekt å ha liggende skjønner jeg ;-)

Blir sikkert mer kjoler i butikkene fremover nå kanskje...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Så søt da. :)

Her har vi mest penkjoler, men har ei med korte armer og veldig godt stoff. Kan se om jeg finner den seinere i dag. Den er hvertfall kjøpt på h&m.

De har jo en del salg på h&m, Cubus, Kappahl osv nå så jeg.

Haha...så herlig hun er:D
Er ikke plaget med så masse kjolekjøp her da:p men har sett masse nydelige på NameIt..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hehe, så moro! Her er hun ikke så opptatt av det enda, men det kommer nok snart, ser stoltheten hennes når hun har på kjole eller skjørt:) storesøster bruker kun kjoler og skjørt, bukse er liksom ikke noe alternativ. Hun er nemlig en vakker prinsesse ifølge henne selv. Jeg liker godt kjoler fra noa noa, wheat og newbie/kappahl feks, tynne stoffer og litt posete, så er fint å ha ulltøy under. Ellers har hm noe fint, pompdelux og nameit. Men er lenge siden jeg har handlet kjoler nå.

Ikke opptatt av sånt her enda.

Du får kjøpe nattkjole til henne da, så blir hun vel fornøyd når hun skal sove også ;)

Så søtt :) Har ikke merket det her enda ;)

hun er mest opptatt av å få på seg lue og div når hun vil ut og her om dagen å få av onepiece, strømpebukse og nesten body når hun skulle sove :p
men skjer nok her også for hun er veldig opptatt av farger og da gjerne lilla, rødt eller rosa :p

Har kikka litt, og hverken cubus eller kapahl har særlig med kjoler... Og da har jeg vært på begge butikkene i disse kjedene her i byen.
Så.får kikke på nameit tenker jeg, og H&M.
Og på nettet da.
Men det kan jo være at det holder med de fire hun har og ;-)
Er jo nødt til å bruke litt bukser og ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

haha så artig, hu her syns også det er stas å pynte seg, men hu er absolutt ikke så frampå med å ha det på seg :p

I kveld til kveldsstellet ble hun sinna fordi jeg skulle ta av kjolen. Var helt på gråten og fortvila over at kjolen måtte av til natta :p
Vurderte og ta den på igjen utapå pysjen, men da hadde hun glemt det :p

Og nå er det ingen rene kjoler igjen til i morra :rolleyes:

Haha, er ikke fullt like kjolegal her, men når hun først før en på, er hun veeldig fornøyd og sier "fiin" hele tiden:)
Når det nærmer seg april kanskje, tenker jeg det kommer kjoler i butikkene:) de har nok ikke fått inn sommerklærne enda..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så moro :) Gleder meg til å få en jente nå!

Ikke for det, da lillegutt skulle hentes i bhg for et par uker siden hadde han på seg rød kjole ;) Haha! Det hender de kler seg ut på dagen og lillegutt hadde plent nektet å ta av seg kjolen, han hadde blitt rasende. Så de hadde drøyet det litt og var egentlig litt flaue da mannen kom for å hente :)

Dere jentemammer er heldige altså!!! Her er det bare gutter i hus, så dårlig med handling av små søte kjoler. ;)

Henta i bhg i dag, da gikk hun rundt i tyllkjole:-P
Hadde nekta å ta den av :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hihi, så søtt :D

Haha, er ikke fullt like kjolegal her, men når hun først før en på, er hun veeldig fornøyd og sier "fiin" hele tiden:)
Når det nærmer seg april kanskje, tenker jeg det kommer kjoler i butikkene:) de har nok ikke fått inn sommerklærne enda..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja blir sikkert mer utover våren. Vi får klare oss.med de.vi har så lenge ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp