Haha må le

Pia84

Forelsket i forumet
I kveld var jeg på generalforsamling for vellforeningen der vi har hytte.
Har riktignok ikke vært der siden i fjord sommer, men det var faktisk hele 5 stk som kom med kommentarer som: "du blir bare tynnere og tynnere du" eller Nå må du ikke bli tynnere osv... enda jeg har lagt på meg 6 kg i svangerskapet.

Men må jo le, folk ble plaffe når jeg sa at jeg faktisk er 6 mnd gravid... for det er det ingen som kan se...
Ble jo litt missunnelig når jeg snakket med en bekjent som har termin i slutten av juli, og hun har myye større mage en meg, så der haglet det med gratulasjoner...

åh. det er ikke morro når de sier slik at du er for tynn osv. har vært der selv og jeg syntes det faktisk er sårende. Det er liksom ikke farlig å si til noen at de er tynne, men når de er overvektige, nei, kan jo ikke si noe da, for de kan jo bli såret.. [8|]

Og trist hun fikk masse oppmerksomhet og ikke du bare fordi du ikke hadde stor nok mage. Herregud, du er jo like gravid selvom...
Og vær glad magen din ikke er såå stor og du. Jeg fikk min mage raskt og det er slitsomt og tungt og man går fort lei. Og abolutt alt blir for lite.. [:'(]
Så kos deg med den du er. Det er din kropp, du er unik og finnes bare en av. Vær stolt av det du :D

Stoooor klem...

Som tidligere sykelig overvektig, nyter jeg vanligvis å få høre at jeg har blitt tynn! Men jeg merker også at det får ett annen fokus, enn når jeg var overvektig. Og det er jo ikke bra.

Synes generelt ikke man skal komentere andres utseende!!

Back
Topp