SillyDilly
Forumet er livet
Poff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: WZ
hahahaha!
Hvem er den heldige fotografen?
ORIGINAL: Cecilie*
Å herregud...... Kan fjerne de nå Silje!! IKKE lov til å legge de ut på fb altså... Gud, så jævelige!! Men gøy var det[:D] Vi får ta en fest igjen når du har fått ut prinsessa![:D]
ORIGINAL: SillyDilly
Å herregud...... Kan fjerne de nå Silje!! IKKE lov til å legge de ut på fb altså... Gud, så jævelige!! Men gøy var det[:D] Vi får ta en fest igjen når du har fått ut prinsessa![:D]
Hahahah! De er sååå morsomme! Og det verste er at JEG HAR FLER! Har ikke lagt de på FB, regnet med at du ikke var keen (bare så alle vet det spurte jeg Cecilie* først altså før jeg la de ut) hehe...
Skal fjerne de nå, vi får prøve på en fest igjen i november kanskje? Hehe...[:D]
ORIGINAL: SillyDilly
Hahahah! De er sååå morsomme! Og det verste er at JEG HAR FLER! Har ikke lagt de på FB, regnet med at du ikke var keen (bare så alle vet det spurte jeg Cecilie* først altså før jeg la de ut) hehe...
Skal fjerne de nå, vi får prøve på en fest igjen i november kanskje? Hehe...[:D]
De var helt forferdelige!! Tror ikke jeg vil se resten[;)][:D] Og nei, de skal IKKE legges ut noe annet sted!! He he....ja, vi får ta en fest igjen i november![:D]