Haha (litt ekle detaljer?)

FruAH

Glad i forumet
Jeg sto og brakk meg istad og spytta oppi do. Så kom sønnen min på 2: Nei mamma! Så spytta han i do han og. Også begynte jeg å spy... Så brakk han seg!!! Mulig det var med vilje altså. Mamma nei ekkelt! Og jeg spøy og lo om hverandre. Fikk han ut derfra da, men makan til apekatt :-D. Uff, kvalmen er egentlig bedre (har gått uten seaband idag) men har spydd et par ganger idag :-(

Hahahaha, vittig! :P 

Sønnen min på 20 mnd gjør det samme.. Går til doen og spytter seg ihjel! :P haha

Hahaha! Kul unge du har da :) :) Ang spytting: Når er det vanlig at barn klarer å spytte? Min er over to år, prøver å få han til å spytte når vi pusser tenner, men han bare sier SPYYTTT uten at det kommer noe. Haha... Sorry at jeg kuppet tråden din med ett spørsmål ;)

God bedring forresten, håper kvalmen gir seg snart, så dere kan leke noe annet enn spyleken ;)

Skruf skrev:
Hahaha! Kul unge du har da :) :) Ang spytting: Når er det vanlig at barn klarer å spytte? Min er over to år, prøver å få han til å spytte når vi pusser tenner, men han bare sier SPYYTTT uten at det kommer noe. Haha... Sorry at jeg kuppet tråden din med ett spørsmål ;)

Aaaner ikke.. Min har gjort det i ca 1 mnd nå.. 
Begynte med at han hadde et hår i munnen som han prøvde å kvitte seg med.. 
Nå spytter han hele tiden! :P Men, som regel bare når han har noe i munnene eller i do! :P

Hehe. Så søt han er da. e får virkelig med deg mye og de har nok behov for å få det ut selv. Er nok ikke barebare for de små og se mødrene sine være "syke".

Gutten min på snart 3 år kommer å stryker meg på ryggen og henter papir til meg :)Så søt! Han og søstra har brukt spyinga mi i leik også :S

Back
Topp