Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha xDhar ille dårlig humor sjøl her slike ting får meg til å ta en høy en helt for meg selv !
Haha xD
Fliring!!!!En dag kona skulle til Finnsnes for å gjøre nån innkjøp, ba mannen henne om å ta en tur innom apoteke før å kjøpe nåkka som kunne få litt fart på samlivet. Da de åsså drev med høner og va plaga med lus i hønsehuset, benytta kona anledninga til å kjøpe et middel åsså mot detta.
Da ho kom heim sporte mannen korsen det hadde gått på apoteket. Det hadde gått fint, svarte kona, det står en pose på hylla, bare ordne dæ du, æ e snart telbake. Mannen fant fram posen, fant ei krukka og begynte å læse bruksanvisninga.
Da kona kom telbake lå mannen på benken og hadde smurt sæ inn nedentel med nåkka kvitt illeluktanes salve.
Ka e det du har gjort, sporte kona forskrekka, fant du ikkje pillan.
Pillan? Æ fant ei krokka med salve og dær sto det at det skulle smøres over det heile og spesielt godt på pinnen kor høna skal sette, og det har æ gjort som du ser.
sikkert en del her inne som savner kaffen ja
Venninna mi la ut denne på instagram og jeg trudde jeg skulle tippe over xD Vis vedlegget 34527
klarer ikke å slutte HELT med kaffen jeg nei. men jeg har gått ned fra 7-8 kopper om dagen til 2.
er egentlig i ganske sjokk nå :s så en video jeg trodde var fake, men neida, en mann skjærere av sin egen penis...fikk vondt i den jeg ikke har selv en gang..