Haha latterkrampe

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
For og slippe og scrolle på alle smileyene, så har laban valgt seg en ho bruker i så og si alle innlegg. Nemlig emoticon

Har ikke studert den så nøye, bare tenkt den var litt sånn, jah, prøver og være kul aktig emoticon

Datt nett innom et annet innlegg der jeg observerte at denne favoritt smileyen min, den viser faktisk fingern den, ikke bare en, men to!!!emoticon

Dette har ikke laban lagt merke til tidligere, og når jeg da la merke til dette så tenker jeg jo, herregud hva tror alle om meg her inne nå haha emoticon

Jeg skal nå prøve og finne meg en ny favoritt, og til alle dere jeg har svart med denne smileyen, sorry!!! Det har ikke vært meningen og vise dere fingern/fingrene!!emoticon

Dette burde være en topptråd igrunn, så Laban kan renvaskesemoticon
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hva sier dere, holde den oppe litt til, så alle skjønner at Laban egentlig er snill og grei?emoticon

Jeg har alltid trodd at det var en smiley man bruker når man lyver, jeg. Hehe. At den holder fingrene i kryss!emoticon

Back
Topp