Haha. Hvordan skal dette ende??

En mini til

Betatt av forumet
Jeg har blitt på gråten fire ganger av å lese halve foreldre og barn. Ikke særlig triste eller rørende ting jeg har lest engang. Kan ikke huske at hormonene var så på tur sist.

Noen andre som er like ille?

Griner av sanger på radioen, sanger jeg har hørt maaange ganger før.. Måtte nesten stoppe bilen i går, tårene bare rannt!!! :-D Tullete...! hahaha...

Jeg er helt på styr...
På 17.mai var det en jente på 9-10 år som gik i barnetoget (kjenner henne ikke, aldri sett henne før), som så meg rett i øynene, smilte og viftet med flagget når hun gikk forbi. Og der trillet tårene, ja...

Hehe, foreldre og barn ble for sterkt for meg og..emoticon  Jeg er lettrørt til vanlig, men nå er det helt ekstremt!!!

Hele 17 mai ble for voldsomt for meg! Å se hvordan jenta mi koste seg og opplevde dagen var så fantastisk!

Og jeg måtte virkelig holde tårene tilbake da jeg så at på æresplassen som fanebærer i 7 klasse kjørte min venninnes nevø i sin motorisert rullestol. Han var prematur og ble litt skadet og nå er han ferdig på barneskolen. Ble helt rørt av at han ble hedret sånn!

Jeg er også alt for overfølsom, kjenner tårene bare av å lese det dere har skrevet emoticon

Leide en film til ungene i helgen og når vi så den trilla tårene hos meg, hehe.. ungene bare lo av meg, heheemoticon

Ylvemamma skrev:
Jeg er helt på styr...
På 17.mai var det en jente på 9-10 år som gik i barnetoget (kjenner henne ikke, aldri sett henne før), som så meg rett i øynene, smilte og viftet med flagget når hun gikk forbi. Og der trillet tårene, ja...

Nååååh :)

Griner av å lese det som står her jeg.... *snufs*
Hadde med meg Hundesport på jobb i går, og da måtte jeg låse meg inne på badet til den verste tårestrømmen var over :-p hehe...
I stad strigråt jeg fordi veslejenta mi ga meg en klem og sa hun var så glad for at jeg var hjemme igjen <3 <3

Kjenner igjen den, men hadde det likt når jeg ventet Junior. Griner av rørende historier (eller filmer) -helt håpløst, men kan ikke gjøre noe med det...

Tweak skrev:
Hele 17 mai ble for voldsomt for meg! Å se hvordan jenta mi koste seg og opplevde dagen var så fantastisk!

Og jeg måtte virkelig holde tårene tilbake da jeg så at på æresplassen som fanebærer i 7 klasse kjørte min venninnes nevø i sin motorisert rullestol. Han var prematur og ble litt skadet og nå er han ferdig på barneskolen. Ble helt rørt av at han ble hedret sånn!

Jepp, begynte nesten å grine av dette innlegget.. :)

Jeg begynte å gråte av the simpson en dag :P

Ble så rørt i dag jeg, at jeg griner nesten ved tanken på det.. Da jeg leverte ungene i barnehagen i dag - så la den velse 2-ringen min de mjuke og lubne armene sine godt rundt halsen min og klemte til.. Før hun sa "ha det da - mamma miii" Når jeg så kom hjem og logget meg på her, var det første jeg leste.. "I dag formes små knopper til armer på den lille i magen" Er jo helt fantastisk å tenke på.. At de små knoppene, blir til små lubne og varme armer - som vil klemme rundt deg...:´-)

Back
Topp