Haha, First Price bleiene

[:)] ja samme som landlord da, eller 10øre billigere[:)] landlord koster 5kr for 50bleier

ORIGINAL: KiNiZ

[:)] ja samme som landlord da, eller 10øre billigere[:)] landlord koster 5kr for 50bleier

Ja, vet. Men er litt færre bleier i FP sine tror jeg.. Men her går det bare i Libero![:)]

ORIGINAL: Cowgirl86

ORIGINAL: KiNiZ

Ja, vet. Men er litt færre bleier i FP sine tror jeg.. Men her går det bare i Libero![:)]

vi og bruker stort sett bare libero men er også veldig fornøyd med landlord[:)] har en pakke med de i bhg

Ja, Landlord har jo 56 bleier for 5 kr! Syyykt billig! 

ORIGINAL: Krøsamaia

Ja, Landlord har jo 56 bleier for 5 kr! Syyykt billig! 

kjøpte up and go`en i dag til landlord...kjempe fornøyd[:D]

På Kiwi koster nå 4,90 pr pakke[8D]

Landlord på Rema er også til 4,90 fra idag.

what the fuck? hehe.. hva skjer med prisene da??

men jeg bruker tøybleier jeg da[:)]

Hihihi, da har jeg vært og renska alle kiwibutikker i området for first price og noen liberobleier.  Passet glimrende for det er de to typene jeg bruker.  Tror ikke jeg trenger å kjøpe flere bleier ever nå!

ORIGINAL: *snulle*

Hihihi, da har jeg vært og renska alle kiwibutikker i området for first price og noen liberobleier.  Passet glimrende for det er de to typene jeg bruker.  Tror ikke jeg trenger å kjøpe flere bleier ever nå!

Godt å høre at det ikke bare er meg som tar av [:)][8D][:D]

Disse prisene er fast ut året hos Kiwi i allefall![:)]

På Rema også!

På alle merkene altså, ikke bare på Liberoen?

Meny har og halvert prisene på bleiene nå. Ifølge ei venninne som jobber i bransjen kommer de fleste butikker til å halvere prisene på bleier.[:D]

Jeg følte meg som en tyv i går når jeg betalte 10,- for 84 mummi bleier på rema.... [8|][:D]

Har de på guttene nå, må jo teste de ut før jeg hamstrer!

Dere som allerede har hamstret; hvordan fordelte dere str.? Mine veier 11kg nå, hvor "fort" kommer de til å vokse?

ja.. så ingen grunn til å hamstre synes jeg.. ikke enda i hvertfall.. jeg må vente til vi har flytta i hvertfall.. hehe..
kjøpte noen få esker da det var de store eskene med libero, så har jo en stund på bare de også.

ORIGINAL: 3barnsmor*30

ja.. så ingen grunn til å hamstre synes jeg.. ikke enda i hvertfall.. jeg må vente til vi har flytta i hvertfall.. hehe..
kjøpte noen få esker da det var de store eskene med libero, så har jo en stund på bare de også.

Nei, ikke jeg heller![:)]

ORIGINAL: Kaizer

Jeg følte meg som en tyv i går når jeg betalte 10,- for 84 mummi bleier på rema.... [8|][:D]

Har de på guttene nå, må jo teste de ut før jeg hamstrer!

Dere som allerede har hamstret; hvordan fordelte dere str.? Mine veier 11kg nå, hvor "fort" kommer de til å vokse?

dette har jeg lurt litt på også..
for snuppa mi bruker nå 6 i libero. for jeg synes 5-ern er så trang...
og i up&go har hun faktisk brukt en del 7...

Back
Topp