Haha, facebook-statuser er farlig!!

maltesers

Forumet er livet
Skreiv "boil in bag^^," på facebook-statusen min. Fordi sambo leste at baby`n ligna på et riskorn.. også gikk det en stund også sa han: blir jo som boil in bag det da:P
Også lo vi masse og så ville jeg skrive det på fb da. første onkel skriver: bolle i ovnen??
Og jeg da"neida, boil in bag er ris det"

haha, faen, hadde dere tatt det sånn ell??:P

Hehe.. nei jeg hadde vel heller tenkt at dere skulle ha ris til middag eller noe [8D]

Kan hende han leste feil da=P. hehehe

hahahhaaa så bra, tror ikke jeg hadde tenkt på den måten selv men [:D] Jeg har lagt ut hjerter for alle ukene jeg er på vei hver torsdag, men ingen som har sagt noe, får bare masse hjerter igjen [:)]

Hehehehehe!!!!

Jeg venter egentlig bare på at en av de blivende tantene røper seg på facebook jeg  [;)]
Men det gjør ikke så mye, for vi har valgt å være åpne om det. Hjertet slår godt og da var det 95 % sjans for at det gikk bra sa JM. [:D]

Har skrevet *bankbank* på face i dag=P. Sto på bv at hjertet skulle begynne å banke i dag=). Ingen som har brydd seg da^_^

Hehe... dere er modige som tør og skrive sånne hint på facebook[:)] Jeg er redd at jeg hadde blitt gjennomskuet med en gang[8D]

Så lenge det kan bety flere ting, så gjør det jo ikke så mye;) hihi.

Så moro[:D]

Har ikke hinta noe selv enda, men kommer til å skrive et stort hint når det er dags at avsløre det!

"Steiker en bolle på 37 grader. Noe lang steketid, da den ventes ferdig i januar" [:D]

hehe, ja facebook er farlig. Husker når svineinfluensaen var som verst og det bare var de som var i risikogrupper som fikk vaksine. Jeg var i en slik gruppe, men ikke den gravide altså. Uten å tenke meg om skrev jeg på statusen at jeg endelig kunne slippe å tenke på det svineriet. Dette så tanten min, som kastet seg over telefonen til mamma og lurte på om jeg var gravid. Mamma ringte snurt til meg og lurte på om jeg la sånt ut på facebook uten å fortelle det til familien først..hehe, måtte en lang forklaring til gitt... [8D]

ORIGINAL: Frøken S

Så moro[:D]

Har ikke hinta noe selv enda, men kommer til å skrive et stort hint når det er dags at avsløre det!

"Steiker en bolle på 37 grader. Noe lang steketid, da den ventes ferdig i januar" [:D]

Genialt og veldig søtt!

hehe, var faktisk ikke flere som hadde kommentert det, så da kan det jo hende han leste feil!!:P

Back
Topp