Haha, disse mannfolka... :D

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Sambo har vært på kjøkkenet i nærmere en halvtime nå, han pakker inn julegaven min. [:D]
Er spent på resultatet, hører det knitrer i papir, men han har altså holdt på sabla lenge. [8D][8D]
Han er ikke noe flink med papir og tape, for å si det mildt. Men det er jo sjarmerende så hardt som han prøver. [;)]

Er deres gubber flinke til å pakke inn gaver? Mange som har siste innspurt nå?

Nei, ikke akkurat flink til det [8D] Men er så søtt at han prøver, og fikk det til bra [:D][:D]

Sambo kom ut med julestrømpen min og la den under treet nå, og enda knirker det i papir der ute, så han er ikke ferdig enda. [:D]

Min og sto å jobba fælt med det før i dag.. Gaven er innpakka i gråpapir, han har brukt pakketape (sånn veldig brei brun tape) og har skrevet rett på papiret med kulepenn.. [:D] Ingen til og fra lapp.. [:D] Men veldig koselig da.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Min og sto å jobba fælt med det før i dag.. Gaven er innpakka i gråpapir, han har brukt pakketape (sånn veldig brei brun tape) og har skrevet rett på papiret med kulepenn.. [:D] Ingen til og fra lapp.. [:D] Men veldig koselig da.. [:D]

Hahaha!
Sambo spurte meg faktisk i sted om vi hadde bruntape, men han sa det bare var til å lukke esken med før han pakket den inn. [8D]
Jeg har lagt frem alt han trenger, gråpapir, hyssing, navnetag, penn, tape og saks, så det burde jo være piece of cace. [;)]

Deeer var han ferdig, kom inn i stua med et brett med kokt vann, kopper, posekakao og melk, så nå skal vi kose oss med Bad Santa før det er lalletid. [:D]

det er sånn jeg gjør det å [8D]

bortsett fra pakketeipen! jeg bruker vanlig.
også bruker jeg litt fin gavetråd da [8D]

syns det er kosligere med de brune pakkene, med lekker gavetråd på, også skriver jeg med en fin tusj [:D]

så syns mannen din var kjempeflink [:D]

Her i huset er det faktisk mannebeinet som har pakket inn ALLE gavene[:)] Flinke mannen min

nja sånn passe, men  bedre en meg faktisk[X(] 

Ehm... altså, når jeg gir opp og går i sinne, er det mannen som tar over[8D] Han er sabla flink må jeg bare innrømme - nøyaktigheten selv[:)] Så, det er litt omvendt hos oss gitt. Og må bare få si at jeg satt nøyaktig 25 minutt tidligere idag da jeg pakket inn - joda en genser... Så samboeren din er ikke alene om de problemene[:D]

Jeg er akkurat så flink at det funker, men det er definitivt morsomst å pakke inn firkantede gaver... [;)]

Her får han moren sin til å gjøre det...

jeg har faktisk ALDRI sett han pakke inn før..hehe[:D] OM det er han som må fikse..så får han butikken til å gjøre det for seg..[8D]

Aner ikke om han har pakka inn selv [8D] for har ikke sett den enda [:D]

ORIGINAL: råsadåsa

det er sånn jeg gjør det å [8D]

bortsett fra pakketeipen! jeg bruker vanlig.
også bruker jeg litt fin gavetråd da [8D]

syns det er kosligere med de brune pakkene, med lekker gavetråd på, også skriver jeg med en fin tusj [:D]

så syns mannen din var kjempeflink [:D]

Joda.. Jeg og gjør det med en del pakker.. Syns det er fint med gråpapir jeg og..! Men den så veldig guttete ut liksom.. Hehe.. Var veldig fint det som var inni da.. [:D]

Back
Topp