Haha, dette lover jo bra! (Aprilsnarr...)

*FruM*

Elsker forumet
Har allerede klart å blitt lurt på 1. april! [:-]
Ei som la ut ultralydbilde på facebook og jeg gikk så klart fem på at hun var gravid! [:-]

Og klokka er bare 00:17 [:-]
fytt... Dette kan bli en lang 1. april! Starter med å si natta! [:-]

Hahaha søta[:)]
Ikkje godt å være til på 1 april[8D]
Har blitt lurt så vanvittig mangen ganger at eg holder meg bare i skjul den dagen[8D]

Jeg har allerede TRE på vennelista som "plutselig er gravide" [8D]

HAHA, takk for tips.
Som alenemor til to på 2 og 3 og midt i studier så er det der den perfekte aprilsnarr!
Mwuahahaa!

eg e en smule lei akkurat den ass[8D]
har ikkje folk noe bedre å lure med?[8D]

Aaaaah, shit[X(]
Jeg gikk på en slik jeg også!!
Gratulerte nettopp... jaja..
Daaaa sletter jeg kommentaren før hun får gleden
av å ha lurt meg[8D]

Jeg endret bursdagen min til idag, så folk har begynt å gratulerer... (fb,altså)
Gjorde det samme ifjor [;)]
Rimelig uskyldig spøk,da [:D][:D]

Hehe[;)] minner meg om meg selv.. Da jeg var gravid me størsta så skreiv jeg på fb at jeg var gravid 1 april, ingen som trodde meg[8|][8D] så skreiv etter noen dager at aprilspøken ikke var noe spøk[:D] me minsta skulle jeg ta en aprilspøk og si at jeg var gravid, og dagen etter så tok jeg faktisk test å den viste positiv[:D] skal aldri spøke me det lengre[8D]

Fedrelandsvennen skriver i dag tidlig at Kevin Costner kommer til Kristiansand dyrepark for å spille inn ny danser med ulver film. Det trengs statister og det er førstemann til mølla. Oppmøte i infoen i dyreparken fortløpene i dag[8D] lurer på om noen møter opp[8D]

I dag er det faktisk ett år siden vi fortalte mine foreldre at de skulle bli besteforeldre...[:D] Litt dårlig planlagt kan dere si, men hadde rett og slett glemt at det var 1. april! [8D] Det var litt vanskelig og få dem til og tro det, men i skrivende stund ligger aprilspøken på gulvet og leker seg så de begynte og tro på oss på et eller annet tidspunkt![:D]

Regner med det kommer både giftemål, graviditeter og brudd på FB i dag ja...

ORIGINAL: AB

Fedrelandsvennen skriver i dag tidlig at Kevin Costner kommer til Kristiansand dyrepark for å spille inn ny danser med ulver film. Det trengs statister og det er førstemann til mølla. Oppmøte i infoen i dyreparken fortløpene i dag[8D] lurer på om noen møter opp[8D]

Den leste jeg akkurat.Lo godt[:D]

Back
Topp