Haha, den søte mannen min!

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Snakket med mannen min i dag, om at jeg skal til JM.
Jeg har en del plager, er moden og har 3 cm åpning, så jeg sier til mannen min: "Nei, nå er jeg så klar at jeg skal trygle JM om å strippe!!!"
Han fikk stooor øyne og skjønte ingen ting! Haha, er ikke så lett for han å vita hva alt er. Etter jeg hadde forklart han hva stripping var, så måtte han rynke på nesen og sa han likte min type stripping bedre ;) Haha!

Eller som den gangen han ikke skjønte helt hvorfor det var noe problem om babyen lå i seteleie, for han trodde den bare kom med tærne først, som en "soldat".

Fler som har menn som ikke helt har fått med seg alt :P

Hihi, så søt:)

Her er det også en del ting han ikke aner noe om. Han blir like rar hver gang gyn eller jordmor nevner modning, for det aner han virkelig ikke hva er;)

Hihi... nydelig :)

Det hadde blitt noen kule tegneseriestriper av de minihistoriene ;)

Haha!
Den "strippe"samtalen hadde vi også igår! Stakkar, de kan ikke være like informerte som oss som googler alt gravidrelatert heller;P

Her har jeg informert sambo om at nei, jordmor ber deg ikke "slå knute" på navlestrengen (for navlen ser jo ut som en ballongknute inni der!), og at det er ikke èn stor vannballong med melk inni puppen, det er mange kjertler...:P
Han spiller ekstra dum for å "more" meg av og til, men han var nok ikke klar over hvordan det egentlig foregår heller, med klyper for å stenge blodstrømmen på navlestrengen/morkake osv.:P

Vi hadde også den samtalen forrige uke, fikk det blikket og han lurte veldig på hva i alle dager jeg snakket om :)

Første svangerskap så leste mannen min alt av bøker og sånt, denne gangen har han ikke lest noe særlig og tror han er litt mindre "oppdatert" denne gangen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha herlige mannfolk :-D

Jeg er like søt som den gjennomsnittlige vordende far (tydeligvis), for jeg blir like forvirra hver gang jeg leser at noen har blitt strippet, og trodde første gang at det var snakk om å ta av klærne for å ha full tilgang under fødselen. Har skjønt at det ikke er det, men vet fremdeles ikke hva det er.

Hahah.. jeg fikk faktisk ett gull øyeblikk med svigerfar. Han kjørte meg på kontroll i går og jeg kom litt sliten ut igjen og tenkte ikke helt over hvem jeg pratet med. "Hvordan gikk det?" Og jeg svarer, joda, men hu syns det var fortidlig å bli strippa, og jeg som håpa så fælt at hu ville gjøre det" tror aldri jeg har sett den mannen så rar noen gang. :p spesielt når jeg måtte forklare hva det egentlig hva det var jeg mente :p huff

Back
Topp