haha, dagen for rare drømmer!

dumidalia

Gift med forumet
jeg hadde meg en liten middagshvil her i kveldinga, og måtte bare le da jeg våkna....

jeg og mannen har jo flere ganger snakket om hvordan forsøket blir og alt som skal skje osv osv. det gjorde vi i drømmen også. jeg fortalte at jeg først måtte bruke spray, deretter sprøyter og så skulle egget tas ut og befruktes. mannen nikket forståelsesfullt og sa: ja, det er ditt egg altså? og da klikket jeg fullstendig: "hvor mange ganger må jeg forklare for deg at egget må komme fra en blind karaokesanger? herregud, det er godt sædcellene kommer fra legene på sykehuset, tenk om barnet hadde arvet din intelligens...."

Hahahahaha.........denne var god, lurer faktisk på intligensen til begge foreldrene til dette barnet jeg-godt det bare var en drøm.
Den var skikkelig god[:D]

Stakkar..       

Godt du har alle fakta klare. Selvfølgelig må man få eggene fra blinde karaokesangere, det sier seg jo selv! Er nok bare gubben din som er treg, ja [;)]

ORIGINAL: babyT?

Godt du har alle fakta klare. Selvfølgelig må man få eggene fra blinde karaokesangere, det sier seg jo selv! Er nok bare gubben din som er treg, ja [;)]

man kan iallefall begynne å lure på hvordan befruktningen egentlig skjer i tromsø, siden begge våre menn har skumle drømmer om det...

kanskje de vet noe vi ikke vet??[X(]

ORIGINAL: dumidalia

man kan iallefall begynne å lure på hvordan befruktningen egentlig skjer i tromsø, siden begge våre menn har skumle drømmer om det...

Kanskje vi må finne på noe lurt for å lokke opplysninger ut av dem? En av oss sitter på dem, mens den andre kiler? Må jo finne ut hva de skuler for oss [8|]

ORIGINAL: dumidalia

Kanskje vi må finne på noe lurt for å lokke opplysninger ut av dem? En av oss sitter på dem, mens den andre kiler? Må jo finne ut hva de skuler for oss [8|]

ja, da må vi ta din mann, for min er så kilen at han kommer ikke til å klare å si noe, om han hadde aldri så lyst.... [:D][:D][:D]

Back
Topp