Haha :D

VenterPå

Forelsket i forumet
Jeg gikk på vekta i dag,for å de hvor stor "skaden" var..ble ekstremt lykkelig når jeg så at jeg hadde gått NED et kg:D trodde jeg..det viste seg,da jeg så på helsekortet,at jeg har gått opp 3,5 kg siden siste kontroll 8.mars:P
Visste ikke at man kunne ta 1. aprilsspøk på seg selv:P så nå er jeg uke 34 + 6,og har lagt på meg 18,5 kg:( hvordan ligger dere an?

Hehe :) Ska'kke være lett :) Jeg er 32+6 og har vel gått opp rundt 8 kilo :) Blir nok mer på slutten for min del :P

Var på vekta for et par dager siden, da viste den +13 kg. Sikkert gått opp enda mer sidn da ;)

Eg gikk på vekta i går og hadde gått ned rett over 1kg :p noen fordeler med å være sjuk må man ha ;)

Har lagt på med 4,3kg og er 35+3 idag:-)
Men det skal sies at det er det minste jeg har lagt på meg i et svangerskap,men det har gått nedover for hvert svangerskap:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

34+4 og 10 herlige kg! Vekta har stått stille de siste ukene da, så det meste kom raskt i begynnelsen :/

Jeg gruer meg til vekta nå etter påske altså :p tror jeg må oppdatere deg etter det i morgen tidlig...

-- tasting fra mobil --

Har gått opp 13 kg hittil, uke 32 :)

Hoho, +18kg på meg og er 35+4.. Gikk vel opp ca 14kg totalt sist og var på minussiden noen måneder etter :) Men så er jeg såpass liten i utgangspunktet at det bare er bra for meg :p

15 kg og uke 32+4. Men synes vekten økte mest i 2 trimester ..

Er 33+6 idag og gått med 5,7 kg de siste 6 ukene. Så straks tatt av de kg som har kommet på siden starten.

Er vel alefall +12-13 kg. Har ikke veid meg siden før påske :p ligge i samme rute som sist til tross for ekstreeeemt lite aktivitet pga bekkenløsning.. Er egentlig fornøyd med det.. Gikk av lett sist iallefall.. Er 33+5 i dag. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Haha jeg gikk på vekta etter påske i dag. Nå var det ikke på morgenen da så er nok litt feil, men den viste +14! Og jeg er 35+1!

-- tasting fra mobil --

Back
Topp