Haha, alt hva folk legger seg i!

*Labambie

Forumet er livet
Har akkurat vært ute å handlet, vi glemte èn ting så mannen løp inn for å kjøpe det mens jeg satt å ventet i bilen. Jeg startet bilen (kaldt ute jo!) og satt meg til å gå igjennom kvitteringa. Så kom deg ei gammal hufse gående forbi og sier; må du la bilen gå? Du må skru den av når du har stoppet! Så sa jeg bare sånn kort hvordan det var, og hun ble dritsur og gikk. Mumlet noe dritt til meg mens hun gikk. [:D][:D][:D][:D][:D]

Driver folk seriøst med sånt!??? Hahahahahahahaha!!!

Hater sånne sure mennesker som bare må gå å spre galle!! Selv om hun syntes det var unødvendig at du hadde bilen på tomgang så kunne hun snakket til deg på en hyggelig måte. [8|]

Kødder dU?
HAHAHAH..å herregud...

ORIGINAL: ats

HAHA, herregud altså! Hadde ruset motoren bare på pur faen hadde noen sagt noe sånn til meg[8|]

DJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!! Folk er ikke sanne!!! HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Hehe...mange av de gamle er ikke helt gode i nøtten..her en dag stjal en gammel mann posen som var over sykkelsetet på sykkelen min for å slippe å betale 1 JÆVLA kr for en pose når han skulle handle...[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hehe...mange av de gamle er ikke helt gode i nøtten..her en dag stjal en gammel mann posen som var over sykkelsetet på sykkelen min for å slippe å betale 1 JÆVLA kr for en pose når han skulle handle...[:D]

Hahahaha!! Da tror jeg faktisk jeg hadde pissa på meg av latterkrampe! [:D]

Folk legger seg opp i alt mulig merkelig[:-] Her i bergen er det jo en eldre fyr på sykkel som skjeller ut alle som kjører bil[:-]

ORIGINAL: Labambie

Hahahaha!! Da tror jeg faktisk jeg hadde pissa på meg av latterkrampe! [:D]

Haha...jeg sto bare der helt sjokkert over gamlingen som "gottet" seg over posen min[:D]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

ORIGINAL: BlodigVampyrReke

Det er faktisk ulovlig å la bilen stå på tomgang.[8|] Jeg har også gitt beskjed om sånne ting, spesielt oppe i barnehagen, når de lar bilen stå på tomgang mens de går inn og leverer barna.

Det er en liten forskjell på det og varme opp bilen mens man venter i 5min da[8|]

Uansett er det ulovlig. Om man står 5 - 10 - 15 minutt.
Jeg prøver i det lengste å ikke stå på tomgang med bilen.

Det tok ikke 5 minutter, men 2 minutter. Og det er kaldt i dag. Jeg pleier aldri å stå på tomgang, men jeg gidderi kke sitte å fryse i heller altså. For TO minutter.

ORIGINAL: BlodigVampyrReke

Det er faktisk ulovlig å la bilen stå på tomgang.[8|] Jeg har også gitt beskjed om sånne ting, spesielt oppe i barnehagen, når de lar bilen stå på tomgang mens de går inn og leverer barna.

Det er en liten forskjell på det og varme opp bilen mens man venter i 5min da[8|]

Uansett er det ulovlig. Om man står 5 - 10 - 15 minutt.
Jeg prøver i det lengste å ikke stå på tomgang med bilen.

Så da er det bedre å fryse på seg kattunger..?

Hvor står det at det er ulovlig å la bilen gå på tomgang? Jeg går ut å starter opp bilen om morningene når vi står opp, slik at jeg slipper å skrape når vi skal gå[8D] Også er det deilig å sette seg i en varm bil[;)]

Thumbs up!
Hadde ikke sagt i fra hvis det satt noen i bilen, men har flere ganger vurdert å gå ut til naboens bil og slå av tenningen når han lar den stå på tomgang i ti minutter hver morning utenfør døren sin. Ser ikke problemet i å skru nøkkelen rundt, selv om det er snakk om få minutter.

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Hvor står det at det er ulovlig å la bilen gå på tomgang? Jeg går ut å starter opp bilen om morningene når vi står opp, slik at jeg slipper å skrape når vi skal gå[8D] Også er det deilig å sette seg i en varm bil[;)]

Hvis det er ulovlig å la bilen stå på tomgang, hva gjør du når det er rødt lys, da? Stopper du motoren eller? [8|] Det er jo tomgangskjøring å stå med motoren på i lyskryss også. [:-]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: alice_

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Hvis det er ulovlig å la bilen stå på tomgang, hva gjør du når det er rødt lys, da? Stopper du motoren eller? [8|] Det er jo tomgangskjøring å stå med motoren på i lyskryss også. [:-]

Å herregud så teit sagt.................

Altså, det er jo det samme. Bilen går jo unødig. MÅ jo ikke ha motoren på når man står på rødt lys.

hahaha, hadd sjett på d som en yppeli anledning t å få ut litt frustrasjon æg [8D]

Back
Topp