Hagemøbler

Hoppetusså

Glad i forumet
Endelig vår i lufta [:)] Hvilke hagemøbler har dere? Søeng gjerne med bilder av "vårpyntet" terasse/veranda7uteplass. Trenger masse inspirasjon.

Skal kjøpe meg nye hagemøbler i rotting, men hvilke farge skal jeg velge??

Jeg tenkte på rotting møbler, men så kom det et tilbud fra IKEA som vi slo til på, 4 stoler og et klaffebord til 1500,- kr. De gikk tom for stolene allerede 5 min etter åpningstid da - helt ville tilstander! Men vi får de til kampanjepris når de kommer inn i beg. av mai. Kjøpte også til solsenga og puter i offwhite, men skal spe på med litt mere farger. Jeg får se om jeg etter hvert gidder å male de hvite... [;)] Det er denne serien; http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90039178

har ikke fått ut våre møbler enda, men er nok ikke lenge før. får ikke helt bestemt oss om vi skal beise terassen eller ei, så derfor har vi ikke fått de frem.

Vi har sånn vedlikeholdsfrie ryggjusterbare stoler og glassbord - det er der borte ved grillen hvor vi spiser.
og så har vi sofa, to stoler og bord med glassplate i kunstig rotting. brunt med hvite puter.
ooooog så har jeg fleska til å kjøpt to deilige hvite trestoler på fransk landstil. Har ikke fått de her enda, for mamma og de var å henta de. men etter påske kommer de - whiiii!!

Skal handle alt nytt i år! Skal kjøpe en gruppe i svart kunstrotting m/ grå puter sofa, 2 stoler og bord. Bord med glassplate og stoler i aluminium. Og 2 solstoler!

Back
Topp