Hagearkitekt?

Carla82

Gift med forumet
Noen som har erfaring med hagearkitekt her? Vi har nytt hus og har bare grov-planert hage - og trenger hjelp!!![:)][:D]

Hææææ 5000,- bare for befaring!????! Nei, da får jeg prøve å komme på noe selv. Det var jo sinnsykt. Takker for tips![:)]

ORIGINAL: Tuttlings

Noen som har erfaring med hagearkitekt her? Vi har nytt hus og har bare grov-planert hage - og trenger hjelp!!![:)][:D]

hmm..har ingen erfaring ennå....men...har hatt ei på befaring som holder på med tegninger...venter på de i disse dager...koster mellom 5-8000...kommer ann på hvor detaljert tegninger du vil ha....
men jeg syns det er verdt det da siden ingen, verken meg eller sambo har peiling...kan bli dyrere å feile...for planter og hekk ol er DYRT i seg selv...bor rett med sjøen så ikke alle plantene/hekker hadde tålt det...så jeg ser på det som en investering på en finere hage på sikt..så kan man jo heller ta det som er mest nødvening nå og så heller ta å fordele planete over flere år hvis man vil...men da har men iallefall en tegning..

Broren til sambo har `leid` hagearkitekt, å de må ut med 10000-11000 [;)]  DYYRT!!!

Back
Topp